پاریس امیدوار شد؛ گریزمان: شاید در لالیگا نمانم

پاریس امیدوار شد؛ گریزمان: شاید در لالیگا نمانم

سایت رسمی فوتبالی - پاری سن ژرمن یکی از مشتریان جدی آنتوان گریزمان است و حالا این بازیکن مدعی شده که شاید فصل آینده در لالیگا حضور نداشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم اتلتیکو مادرید پس از 5 سال تصمیم به جدایی از این تیم گرفته و بسیاری انتظار داشتند که بارسلونا مقصد بعدی این بازیکن باشد.و اما پاری سن ژرمن نیز یکی از محتمل ترین گزینه ها برای این بازیکن فرانسوی است خصوصا که ابهامات درباره ادامه حضور امباپه و نیمار در این تیم رو به افزایش گذاشته است. گریزمان پس از پیروزی 4 - 0 فرانسه برابر آندورا در رقابت های انتخابی یورو 2020 گفت: " باید صبر کرد چرا که هنوز زود است. من بیشتر از هرکس می خواهم تکلیف آینده ام روشن شود. اما هنوز نیاز به صبر هست. نمی دانم که در اسپانیا خواهم ماند یا نه. شاید در دو هفته آینده بعضی چیزها مشخص شود. من فقط می خواهم فوتبال بازی کنم و لذت ببرم. " 

ستاره تیم ملی فرانسه پیش از اعلام تصمیم جدایی خود از اتلتیکو مادرید بارها و بارها به بارسلونا لینک شده بود اما شرایط طوری پیش رفته که احتمال پیوستن او به تیم های دیگر نیز بسیار زیاد است. مدیرعامل اتلتیکو مادرید نیز چندی پیش اعلام کرد که از مقصد این بازیکن مطلع نیست اما باشگاه بارسلونا تماسی با او نداشته است. از سوی دیگر ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسا، نیز مدعی شد که هیچ صحبتی در این تیم درباره حضور گریزمان نشده است. 

1070