استیلی: قرار شده آقای ویلموتس بر تیم امید هم نظارت داشته باشد

استیلی: قرار شده آقای ویلموتس بر تیم امید هم نظارت داشته باشد

وب سایت رسمی فوتبالی- حمید استیلی از نظارت مارک ویلموتس بر تیم ملی امید خبر داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، حميد ‌استيلی ‌مدير ‌تيم ‌اميد ‌در ‌خصوص ‌شرايط‌ پرسپوليس ‌و ‌برانکو ‌و ‌تغييراتی ‌كه ‌تيم ‌ملی ‌ايران ‌با‌ سرمربی ‌جديد ‌داشته ‌‌صحبت کرد.

ماندن ‌برانکو ‌را ‌چقدر ‌برای ‌پرسپوليس ‌ضروری‌ می ‌دانيد؟
تمدید قرارداد با برانکو خیلی مهم است. مردم و هواداران بسیار مشتاق هستند که سرمربي پرسپولیس برگردد. حضور برانکو و بازگشتش یکی از دغدغه های بزرگ پرسپولیسی هاست از همین رو من هم امیدوارم برانکو باز گردد مربی ای که 6 جام برای پرسپولیس گرفته و تیم را به آرامش خوبی رسانده است.

‌‌‌اما ‌ممکن ‌است ‌حتی ‌با ‌حضور ‌برانکو ‌هم‌ پرسپوليس ‌به ‌جام ‌ديگری ‌نرسد.

نکته مهم این است که مردم برانکو را باور کرده اند. این مساله در کنار نظم و انضباطی که او برای پرسپولیس به ارمغان آورده حتماً می تواند شرایط خوبی را برای تیم به وجود آورد. ثبات در کار تیمی و بازی و نتیجه گیری عالی از جمله عوامل مهمی هستند که همگان پرسپولیس را با برانکو باور کرده اند.

‌‌بعضی ‌از ‌منتقدان ‌معتقدند ‌دست ‌برانکو ‌رو ‌شده‌ و...‌‌

گواردیولا هم بعد از چند سال قهرمانی به یک باره بارسا را رها کرد و به بایرن مونیخ رفت اما فرگوسن را دیدیم که سال ها در منچستر قهرمانی های متعددی آورد. در کشور ما هنوز تفکر کاملا حرفه ای حاکم نشده اما ثباتی که برانکو به پرسپولیس بخشیده ستودنی است و کسی نمی تواند منکر این قضیه شود.

‌‌‌در ‌مورد ‌بازی ‌تيم ‌ملی ‌با ‌كره‌‌جنوبی ‌چه ‌نظری داريد؟

ویلموتس با وجود زمان کوتاهی که به تیم ملی ما آمده موفق شده شکل بازی تیم را تغییر دهد. همه دیدیم که تیم ملی ما در سئول بازی تهاجمی را مقابل یکی از بهترین تیم های آسیا ارائه داد نکته ای که بسیار با اهمیت است. در نیمه اول همه بازیکنان ما حمله می کردند و به نوعی در فاز تهاجمی رها شده بودند. این روش بسیار با ارزش است. در تیممان شاهد بودیم زمانی که میلاد محمدی از چپ حمله می کرد و در موقعیت سانتر قرار می گرفت رامین رضاییان در تیر دوم حریف قرار می گرفت نکته ای که بسیار حایز اهمیت بود و بازی تهاجمی ما را نشان می داد. سیستم تیم ما کاملا هجومی شده.

‌‌‌در ‌مورد ‌تيم ‌اميد ‌و ‌شرايط ‌اين ‌تيم ‌با ‌ويلموتس‌ حرف ‌زده‌ايد؟

من تاکنون با آقای ویلموتس حرف نزده ام اما طبق صحبتی که آقای تاج با ویلموتس داشته اند قرار شده سرمربی بزرگسالان بر تیم امید هم نظارت داشته باشد.

4344