محمد پنجعلی: خیلی ها نمی خواهند آرامش پرسپولیس را ببینند

محمد پنجعلی: خیلی ها نمی خواهند آرامش پرسپولیس را ببینند

وب سایت رسمی فوتبالی- محمد پنجعلی گفت: امیدوارم با بازگشت برانکو و حل مشکل سرمربی پرسپولیس ،بار دیگر آرامش به پرسپولیس بازگردد.

به گزارش فوتبالی، پیشکسوت باتجربه سرخ ها در گفتگو با فوتبالی با اشاره به آخرین شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: وقتی شنیدم مشکل برانکو در حال حل و فصل شدن است، نفس راحتی کشیدم. حالا باید پرسپولیسی ها قدر زمان باقی مانده را بدانند و تمام تمرکز خود را روی فصل نقل و انتقالات و تقویت تیم کنند.

محمد پنجعلی در مورد برانکو و خواسته هایش از باشگاه تصریح کرد: بنده خدا برانکو در این مدت اعتراصی نکرده بود و با تمام تمرکز خود به دنبال موفقیت تیم بود و توانست بعد از سال ها پرسپولیس را به جایگاه واقعی خود برساند و کمترین حق شان این بود که مطالبات شان را دریافت کنند. من فکر می کنم برانکو هیچ وقت قصد حاشیه سازی برای پرسپولیس نداشته است و اگر این ماجرا به وجود آمد و جوی به راه افتاد از جانب برانکو نبود. خیلی ها هستند که نمی خواهند آرامش تیم و باشگاه را ببینند و در این ماجرا چوب لای چرخ پرسپولیس می گذاشتند. من خیلی از این افراد را می شناسم و می دانم چرا این گونه داستان ها را برای پرسپولیس به وجود می آورند.

پنجعلی ادامه داد: پرسپولیس تیم دولتی است و وزارت ورزش متولی اصلی اش است و باید بودجه لازم برای اداره این تیم را در اختیار مدیران قرار دهد. پول نباشد نمی شود از پس این همه مخارج و هزینه ها برآمد.

مدیر تیم های پایه پرسپولیس با اشاره به مشکلات مالی تیم های رده سنی پایین این باشگاه به خبرنگار فوتبالی گفت: مشکلات که زیاد است. خیلی از مربیان ما حضور 20 تا 30 درصد از مطالبات فصل قبل خود رادریافت نکرده اند و برای قراردادهای جدید هم نیازمند بودجه هستیم . به هر صورت ما فعلا صبر کرده ایم و منتظریم مشکلات تیم بزرگسالان کمی حل و فصل شود تا بعد از آنها ، نوبت به تیم های پایه برسد.

7655