بلژیک 3- 0 اسکاتلند : خودنمایی هازارد قبل از معارفه در مادرید

بلژیک 3- 0 اسکاتلند : خودنمایی هازارد قبل از معارفه در مادرید

سایت رسمی فوتبالی- تیم ملی بلژیک دقایقی پیش موفق شد تا در گروه I مرحله مقدماتی یورو 2020 به برد ارزشمندی دست بیابد. آنها در خانه 3-0 اسکاتلند را شکست دادند. 

به گزارش فوتبالی، اگرچه ادن هازارد دراین بازی موفق به گلزنی نشد، اما نقش تاثیرگذاری در برد تیمش دراین بازی داشت و در دو تا از سه گل تیمش موثر بود.

 گل اول بلژیک در دقیقه 46 توسط روملو لوکاکو از راه رسید؛ در دقیقه 57 مجددا این لوکاکو بود که توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. بعد از اینکه دروازه بان اسکاتلند ضربه کوین دی بروین را به طور ناقص دفع کرد، لوکاکو با حضور به موقع، با ضربه بغل پا کار را تمام کرد. 

 درنهایت کوین دی بروینه در دقیقه 92 بازی کار اسکاتلند را یکسره کرد و گل سوم و پایانی تیمش دراین بازی جذاب را به ثمر رساند.  روی همکاری با دریس مرتنس، دی بروین پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا بلژیک با نتیجه 3-0 به پیروزی برسد.

بلژیک در بازی های قبلی اش موفق شده بود تا سه پیروزی مقابل روسیه، قبرس و قزاقستان کسب کند. امشب و در دیگر بازیهای این گروه، قزاقستان 0-4 سن مارینو را شکست داد و روسیه با یک گل مقابل قبرس به پیروزی رسید.