آلمان 8- 0 استونی؛ قدرت نمایی ژرمنها مقابل میهمان بینوا

آلمان 8- 0 استونی؛ قدرت نمایی ژرمنها مقابل میهمان بینوا

سایت رسمی فوتبالی- تیم ملی آلمان موفق شد تا در دیدارش درمرحله مقدماتی یورو 2020 در گروه سی با نتیجه 0-8 از سد میهمانش استونی عبور کند

به گزارش فوتبالی، این بازی که با تکنوازی ژرمنها همراه بود، در نهایت با برد قاطع آلمان به پایان رسید. ژرمن ها بازی را هجومی آغاز کردند و درابتدا این مارکو رویس بود که در دقیقه 9 بازی اولین گل آلمان را به ثمر رساند. روی یک حرکت تمرین شده تیمی و پاس در عرض کِرِر بود که رویس در مقابل دروازه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه بغل پا، کار را تمام کرد.

گنابری در دقیقه 16 بازی را 0-2 کرد و روی حرکت خوبی که لروی سانه آغاز کرده و پاس خود او، با یک ضربه ساده، توانست گل دوم آلمان را به نام خود ثبت کند. لئون گورتسکا در دقیقه 19 برای بار سوم آلمان را به گل رساند. این بار جاشوا کیمیچ در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال او را گورتسکا با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

 گوندوگان در دقیقه 25 گل بعدی ژرمنها را به ثمر رساند.خطای مدافعان استونی روی گورتسکا، آلمان را صاحب یک ضربه پنالتی کرد و گوندوگان توانست با یک ضربه دقیق، حساب کار را 4-0 کند. گل دقیقه 36 مارکو رویس روی یک ضربه آزاد به گل رسید و باعث شد تا نیمه اول این مسابقه با پیروزی0-5 ژرمنها به پایان برسد.

اما این پایان کار برای استونی میهمان نبود. دردقیقه 61 ،روی یک حرکت از سمت چپ بود که پاس در عرض هالستنبرگ مقابل دروازه به گنابری رسید و او هم با ضربه بغل پا، کار را تمام کرد.

در دقیقه 78 تیمو ورنر روی پاس در عمق دراکسلر در موقعیتی تک به تک با دروازه بان حریف، با یک ضربه چیپ، توپ را به قعر دروازه فرستاد.و دردقیقه 87 سانه برای آلمان گلهای بعدی را به ثمر رساندند تا شاگردان لو بتوانند با اقتدار تمام این بازی را به نفع خود تمام کنند.

این طور به نظر می رسد که آلمان بعد از ناکامی تحقیرآمیزش در جام جهانی 2018، مجددا از جای برخاسته و در مصاف با استونی توانست به سومین برد خود دست یابد.

دراین بازی یواخیم لو به دلیل مصدومیتی که اخیرا گریبانگیرش شده بود، روی نیمکت مربیگری آلمان ننشسته بود و مارکوس سورگ هدایت تیم را در اوپل آرنا عهده دار بود و بردارزشمندی را برای این تیم رقم زد.