درخواست عجیب خیرونا: لالیگا را با 21 تیم برگزار کنید!

درخواست عجیب خیرونا: لالیگا را با 21 تیم برگزار کنید!

سایت رسمی فوتبالی- در شرایطی که پرونده تبانی در لیگ فوتبال اسپانیا در جریان است، مدیران باشگاه خیرونا امیدوارند تا بتوانند در این میان، اوضاع را به کام خود پیش ببرند.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته بود که مقامات خیرونا اعلام کردند که تا پایان از منافع باشگاهشان دفاع خواهند کرد. طبق گزارش منتشره در روزنامه ال موندو، مدیران خیرونا تصمیم گرفته اند تا درخواستی عجیب را به فدراسیون فوتبال اسپانیا ارائه کنند.

مسئولان خیرونا خواهان آن هستند که تا زمانی که احتمال تبانی در بازی وایادولید- والنسیا بررسی و نتیجه نهایی اش اعلام شود، رقابتهای لالیگا با حضور 21 تیم دنبال شود. درصورتی که تبانی دراین بازی ثابت شود، از تیم وایادولید شش امتیاز کسر خواهد شد و بدین ترتیب خیرونا می تواند در رقابتهای لالیگا باقی بماند و به دسته پائین تر سقوط نخواهد کرد.

البته مسئولان لالیگا انجام چنین خواسته ای را رد کرده اند اما مدیران باشگاه خیرونا که پره گواردیولا (برادر پپ گواردیولا) نیز در جمع مقامات ارشد این باشگاه حضور دارد، خواسته شان را با دقت دنبال می کنند و با وکلای متعددی دراین باره مشورت کرده اند.

آنها روز سه شنبه نامه ای کتبی را به کمیته برگزاری رقابتهای لالیگا ارسال کرده اند و خواهان آن شده اند تا هرچه سریعتر احتمال تبانی در بازیهای فصل گذشته لالیگا و ازجمله مصاف وایادولید- والنسیا را بررسی کنند.

آنها حتی این آمادگی را دارند که در صورتی که تصمیم نهایی به موقع اتخاذ نشود، از طریق مقامات قضایی موضوع را دنبال کنند و خواهان پرداخت غرامت مالی بابت زیانهای باشگاه شوند؛ چرا که در صورت سقوط خیرونا به دسته دوم رقابتهای لالیگا، این باشگاه حدودا 40 میلیون یورو ضرر خواهد کرد.

6363