جدی تر شدن احتمال بازگشت لمپارد به استمفورد بریج

جدی تر شدن احتمال بازگشت لمپارد به استمفورد بریج

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه چلسی مذاکراتی را با فرانک لمپارد بازیکن سابق این تیم وسرمربی فعلی دربی کانتی آغاز کرده اند و انتظار می رود که او به زودی جانشین مائوریتسیو ساری در استمفورد بریج بشود.

به گزارش فوتبالی، طبق گزارشهای منتشره مائوریتسیو ساری به زودی هدایت یوونتوس را در دست خواهد گرفت و از همین رو مدیران چلسی به دنبال یافتن سرمربی ایده آلی برای تیمشان هستند. البته طبق گزارش منتشره در گاتزتا دلوسپورته، توافق سران چلسی با لمپارد بستگی به سرنوشت ساری دارد و زمانی که او به عنوان سرمربی یووه معرفی شود، این مذاکرات و توافقات نهایی خواهد شد.

دراین میان برخی از مدیران چلسی تردیدهای زیادی درمورد حضور لمپارد روی نیمکت مربیگری این تیم دارند؛ چرا که لمپارد به تازگی وارد دنیای مربیگری شده و فقط یک سال هدایت دربی کانتی را در دست داشته؛ اما رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی به خاطر گذشته آبی لمپارد، او را گزینه مناسبی برای هدایت این تیم می داند.

درصورت انتقال ساری به یوونتوس، سران این باشگاه انگلیسی باید غرامتی 5.6 میلیون یورویی به چلسی بپردازند. چلسی چند روز پیش با ساری قهرمان لیگ اروپا شد. شنیده می شود که سران چلسی قصد ندارند تا سد راه انتقال ساری به یوونتوس شوند و خود ساری هم تمایل زیادی دارد تا هدایت بینکونری را در دست بگیرد. بدین ترتیب باید منتظر باشیم تا دیریازود این اخبار به صورت رسمی اعلام شود.

تا پیش از این نام اریگ تن هاگ، سرمربی آژاکس هم به عنوان یکی ازگزینه های هدایت چلسی به گوش می رسید؛ اما او با توجه به محرومیت چلسی از شرکت دربازار نقل و انتقالات، تردیدهای زیادی در پذیرش این پیشنهاد داشت.

ماسیمیلیانو الگری سرمربی سابق یووه که به احتمال زیاد ساری جانشین او خواهد شد هم یکی از گزینه های مدنظر چلسی بود.

6363