همه منتظر مراسم معارفه هازارد؛ آیا ادن رکورد رونالدو را می شکند؟

همه منتظر مراسم معارفه هازارد؛ آیا ادن رکورد رونالدو را می شکند؟

سایت رسمی فوتبالی- هواداران رئال مادرید بی صبرانه درانتظار برگزاری مراسم معارفه ادن هازارد، ستاره بلژیکی و خرید جدید تیمشان هستند. ده سال پیش بود که مادریدی ها با خرید کاکا، بنزما و کریستیانو رونالدو طوفان عظیمی دربازار نقل وانتقالات به پا کردندتا کهکشانی های 2 تشکیل شود و در مراسم معارفه این ستاره ها، هواداران زیادی به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آمدند.

یک سال بعد از آن و با خرید خامس رودریگز بعد از برگزاری رقابتهای جام جهانی نیز استقبال قابل توجهی از این ستاره کلمبیایی در مراسم معارفه اش به عمل آمد. حالا و بعد از گذشت سالها، رئالی ها دوباره یک سوپراستار را به خدمت گرفته اند. او روز پنجشنبه ساعت 7 بعدازظهر به وقت اسپانیا (ساعت 21.30 دقیقه به وقت ایران) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو معارفه خواهد شد و همه درانتظار یک مراسم بزرگ و رویایی هستند.

درطول این سالها، رئالی ها مراسم معارفه ساده ای را برای خریدهایشان برگزار می کردند؛ اما آنها به خوبی می دانند که ادن هازارد، ستاره سابق چلسی یک خرید ویژه و متفاوت برای تیمشان است و به همین خاطر مراسم معارفه را عصرهنگام برگزار خواهند کرد تا افراد زیادی بتوانند در ورزشگاه برنابئو حضور بیابند.

این درحالی است که مراسم معارفه یوویچ، خرید دیگر تیم مادریدی روز چهارشنبه برگزار خواهد شد. بعد از برگزاری این مراسم یوویچ به اردوی تیم ملی زیر 21 سال صربستان بازخواهد گشت.

مراسم معارفه هازارد هم شبیه سایر مراسم معارفه های پیشین باشگاه مادریدی خواهد بود ولی انتظار می رود که حضور پرشور هواداران مادریدی باعث شود تا این مراسم، تبدیل به مراسمی به یادماندنی شود. خیلی ها براین باور هستند که هازارد جانشین کریس رونالدو در رختکن تیم مادریدی می شود واز همین رو شایسته آن است که مراسمی درخور برایش برگزار شود.

هدف مدیران تیم مادریدی این است که درمراسم معارفه هازارد، رکورد 70 هزار هواداری که در مراسم معارفه رونالدو حضور یافته بودند شکسته شود.

پررنگ ترین حضور هواداران درمراسم معارفه ستاره های رئال مادرید:

1- کریستیانو رونالدو با حضور 70 هزار هوادار

2- کاکا با حضور 50 هزار هوادار

3- خامس رودریگز با حضور 45 هزار هوادار

4- کریم بنزما با حضور 30 هزار هوادار

5- گرت بیل با حضور 30 هزار هوادار

در جریان این مراسم هازارد گام به زمین چمن برنابئو خواهد گذاشت؛ چند ضربه ای به توپ خواهد زد و دقایقی در جمع هواداران تیمش حضور خواهد یافت. یکی از اسطوره ها و الگوهای فوتبالی هازارد، در رئال مادرید او را مربیگری خواهد کرد؛ زین الدین زیدان که اصرار فراوانی به خرید این ستاره باتجربه دارد وهفت سال پیش نیز به سران رئال پیشنهاد کرده بود تا هازارد را به خدمت بگیرند و حالا این ستاره بلژیکی را درکنارش می بیند و امیدوار است تا با او بتواند به روزهای خوش و موفق بازگردد. 

دراولین دوره شکل گیری رئال کهکشانی و در بین سالهای 2000 تا 2004، استقبال چندانی از مراسم معارفه بازیکنانی مثل فیگو، اوون، زیدان، رونالدو و بکام به عمل نیامده بود و حالا هازارد چشم انتظار هواداران تیم مادریدی است.

6363