لیست میهمانان عروسی راموس و همسرش: از بکام تا بوسکتس و شکیرا

لیست میهمانان عروسی راموس و همسرش: از بکام تا بوسکتس و شکیرا

سایت رسمی فوتبالی- شنبه هفته آینده جشن رسمی ازدواج سرخیو راموس مدافع باتجربه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا و همسرش پیلار روبیو برگزار خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، بیش از 400 میهمان به این جشن دعوت شده اند و حالا لیست میهمانان این جشن فاش شده و دربین میهمانان،چهره های سرشناسی از دنیای ورزش، موسیقی، گاوبازی و تلویزیون دیده می شود.

دراین گزارش قصد داریم تا تعدادی از میهمانان سرشناس جشن را به شما معرفی کنیم

هم تیمی های راموس دررئال مادرید و تیم ملی اسپانیا

درصدر این لیست، نام فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه مادریدی دیده می شود؛ فردی که ارتباطش با راموس، ارتباط پدر و فرزندی است و زمانی که اخیرا راموس اعلام کرد که در رئال خواهد ماند، با محبت خاصی او را در آغوش کشید. زین الدین زیدان، سرمربی رئالی ها هم دیگر میهمان این جشن است و بازیکنانی مثل لوکاس واسکس، کیلور ناواس و لوکا مودریچ هم با خانواده هایشان به این جشن دعوت شده اند.

راموس و همسرش، جرارد پیکه و شکیرا، جوردی آلبا و همسرش، سرخیو بوسکتس و همسرش را نیز از بین بازیکنان تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا به این جشن دعوت کرده اند. لوئیس انریکه مارتینس، سرمربی ماتادورها هم دعوت بود ولی به دلیل مشکلات شخصی دراین جشن حضور نخواهد داشت. ولی ویسنته دل بوسکه، سرمربی سابق اسپانیا برای شرکت دراین مراسم به سویا سفر خواهد کرد.

هم تیمی های سابق راموس

راموس تعدادی از هم تیمی های سابقش درسویا را به جشن عروسی اش دعوت کرده؛ خواکین سانچس، بازیکن فعلی بتیس که مدتی درتیم ملی اسپانیا دوست صمیمی راموس بود نیز دراین لیست قرار گرفته. بازیکنان اسبق دنیای فوتبال از جمله روبرتو کارلوس، رونالدو لوئیز نازاریو، رائول گونزالس و فرناندو ایئرو و همچنین ژولیو باپتسیا، دیوید بکام و همسرش نیز برای حضور دراین مراسم دعوت شده اند.

چهره های سرشناس دنیای هنر

یکی از میهمانان ویژه این جشن، نینیا پاستوری است که دوست صمیمی این زوج جوان است و درمراسم مذهبی داخل کلیسا نیز اجرای برنامه خواهد کرد؛ مارک آنتونی خواننده مطرح دنیا و همسر سابق جنیفر لوپز و دمارکو فلامنکو، رد وان، سازنده سرود معروف دهمین قهرمانی رئال مادریددرلیگ قهرمانان اروپا ؛ اعضای گروه ای سی/دی سی نیز به این میهمانی دعوت شده اند. آلخاندرو سانز به دلیل برگزاری کنسرتی در شهر مادرید امکان حضور دراین جشن را نخواهد داشت.

دعوت از گاوبازان سرشناس

به دلیل علاقه فراوان سرخیو راموس به رشته گاوبازی، او دوستان متعددی دراین رشته ورزشی دارد که از جمله آنها می توان به آلخاندرو تالاوانته اشاره کرد. او یکی از میهمانان مطرح این جشن است و علاوه بر او چند گاوباز دیگر نیز به این جشن دعوت شده اند.

پیلار روبیو، همسر راموس هم یکی از مجریان سرشناس تلویزیونی دراسپانیاست و از سوی او نیز چندین چهره مطرح تلویزیونی که از جمله دوستان نزدیکش هستند، برای حضور درمراسم ازدواج او و راموس به سویا سفر خواهند کرد.

6363