دراکسلر از درگیری اش با نیمار می گوید

دراکسلر از درگیری اش با نیمار می گوید

سایت رسمی فوتبالی- در اوایل ماه می بود که خبر درگیری جولین دراکسلر و نیمار در رختکن پاری سن ژرمن منتشر شد. روزنامه لوپاریزین در آن زمان این خبر را منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی بعداز باخت 2-3 پاری سن ژرمن مقابل مون پولیه ، این دو بازیکن تیم پاریسی باهم درگیر شدند و کار به جایی کشید که توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن آنها را از هم جدا کرد. آنترو انریکه، مدیر ورزشی وقت پی.اس.جی هم وارد عمل شد تا این دو بازیکن با هم دست به یقه نشوند.

بعد از آن رسانه های ورزشی، برخی جملاتی که نیمار خطاب به دراکسلر برزبان آورده بود را منتشر کردند. گویا ستاره برزیلی تیم پاریسی به دراکسلر گفته بود:« تو کی هستی که با من اینطوری صحبت می کنی؟ تنها چیزی که بلدی این است که پاس رو به عقب بدهی.»

حالا دراکسلر در گفتگو با کیکر درمورد این درگیری صحبت کرده و توضیحات بیشتری ارائه کرده است:« درآن زمان با نیمار به احتلاف خوردم؛ این اتفاقی است که برای هرکسی ممکن است رخ دهد. اگر با چیزی موافق نباشی، مهم نیست که چه کسی رودرروی تو است. این اتفاق در جریان بازی رخ داد. نیمار عصبانی بود و من هم همینطور. صدایمان بالا رفت و کلمات تندی را برزبان می آوردیم ولی ماجرا ختم به خیر شد. من الان می گویم که موضوع مهمی نبود ولی مشخص بود که در آن زمان هردویمان از نظر روحی در شرایط مناسبی نبودیم.»

6363