موراتا و همسرش به دنبال فروش خانه‌ای که مورد سرقت قرار گرفت

موراتا و همسرش به دنبال فروش خانه‌ای که مورد سرقت قرار گرفت

سایت رسمی فوتبالی - آلوارو موراتا جمعه گذشته تبدیل به جدیدترین بازیکنی شد که خانه اش مورد حمله گروهی از سارقان مسلح قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، در زمان سرقت موراتا در بازی اسپانیا و جزایر فارو حضور داشت و همسرش آلیس کمپلو و دو فرزند دوقلویش یعنی الساندرو و لئوناردو به همراه نگهبان و نظافتچی خانه در منزل بودند. 

این سرقت در محل خانه موراتا در میراسیرا رخ داد و سارقان چند شی قیمتی را به فروش رساندند. حالا مهاجم اتلتیکو تصمیم گرفته که این خانه را به فروش برساند. این زوج در نظر دارند که عمارت خود را با مبلغ چهار میلیون یورو به فروش برسانند و نقل مکان کنند.

آلیس کمپلو و موراتا از این سرقت خیلی ناراحت هستند. همسرش که یک مدل ایتالیایی است در پیامی اینستاگرامی از این ماجرا ابراز ناراحتی کرد. موراتا نیز در مصاحبه ای گفت:"از تمامی افرادی که ابراز نگرانی کردند، ماموران پلیس و همه رسانه هایی که به ما کمک کردند، تشکر می کنیم. این اتفاقات در زندگی هر شخصی می تواند رخ بدهد. سعی می کنیم تدابیر امنیتی را بالاتر ببریم و از تعطیلات لذت ببریم.  هیچ کس دوست ندارد سارقان وارد منزلش باشند اما حالا دیگر کاری از دست ما بر نمی آید."