لیست خروج بارسلونا مشخص شد؛ 9 بازیکن در مسیر جدایی

لیست خروج بارسلونا مشخص شد؛ 9 بازیکن در مسیر جدایی

سایت رسمی فوتبالی – بارسلونا در حال آماده کردن لیست خروجی خود است تا تغییرات مورد نیاز برای فصل آینده انجام شود. در حقیقت 9 بازیکن شانس خروج از کاتالان ها را دارند. لیست خروجی بارسا را مرور می کنیم:

سیلسن: دروازه بان هلندی می خواهد از بارسا برود. کاتالان ها برای فروش او مبلغ 20 میلیون یورو را طلب کرده است. در فینال کوپا دل ری و فینال لیگ ملت های اروپا درخشان ظاهر نشد. می خواهد به یک لیگ بزرگ برود. 

سمدو: مدافع پرتغالی می خواهد جدا شود. وکیلش ژرژ مندس با اتلتیکو مذاکراتی داشته است. این بازیکن از دقایقش راضی نیست و از نیمکت نشینی خسته شده و به همین خاطر به جدایی فکر می کند. بارسا تمایلی به فروش او ندارد اما پیشنهاد 40 میلیونی می تواند نظرشان را عوض کند.

اومتیتی: اگر دلیخت خریده شود، آینده این بازیکن ممکن است شامل تغییراتی شود. مدافع فرانسوی تا سال 2023 قرارداد دارد اما حجم بالای مصدومیت هایش بارسا را نگران کرده است. اگر در نهایت مدافع هلندی خریده شود، بارسا حکم فروش او را صادر خواهد کرد.

رافینیا: مصدومیت این بازیکن باعث شده تا مشتری پیدا کردن برای او سخت باشد. والورده مشکلی با این بازیکن ندارد اما احتمال جدا شدنش زیاد است. قراردادش تا سال 2020 اعتبار دارد و فصل آینده بازیکن آزاد محسوب خواهد شد. قیمتش کمتر از ده میلیون یورو خواهد بود.

دنیس سوارز: بارسا تلاش می کند تا بیشترین درآمد را از فروش او داشته باشد اما پیشنهادهای بالایی به او نمی رسند. سخت است که بارسا برای این بازیکن بیش از ده میلیون یورو درامد داشته باشد. باشگاه های مختلفی او را می خواهند.

آندره گومز: فصل خوبی در اورتون داشته است. چندین باشگاه لیگ انگلیس او را می خواهند. بارسا برای بازیکن پرتغالی 35 میلیون یورو نقد به علاوه پاداش بر اساس عملکرد پرداخته اما بعید است که پیشنهادی بیش از 30 میلیون برای او داشته باشند. احتمالا راهی لیگ انگلیس خواهد شد.

راکیتیچ: وکیلش آرتورو کانالس همان وکیل اومتیتی است. راکیتیچ می گوید که دوست دارد در بارسا بماند اما انتظار دارد که دستمزدش افزایش یابد. اگر راکیتیچ از نظر مالی با بارسا به توافق نرسد احتمال جدا شدنش با مبلغی بین 40 تا 50 میلیون یورو وجود دارد.

کوتینیو: بازیکن برزیلی در بارسا خوشحال نیست. او از نیمکت نشینی خسته شده و می خواهد شود. درخشش در کوپا آمه ریکا می تواند توجه تیم های انگلیسی را به او جلب کند و قیمتش را بالا ببرد. قیمتش بین 90 تا 100 میلیون یورو خواهد بود.

مالکوم: بازیکن برزیلی از دورتموند پیشنهاد دارد اما باشگاه ترجیح می دهد که روانه انگلیس شود. تاتنهام و آرسنال چند وقتی است که او را می خواهند. بارسا تمایلی به فروش مالکوم ندارد و روی او حساب می کند. قیمتش در حدود 40 میلیون یوروست.

جوان ها: از سویی بازیکنان جوان تیم نیز شانس جدایی دارند. ژان کلر تودیبو شاید به صورت قرضی برود تا تجربه اندوزی کند. میراندا مدافع چپ آکادمی بارسا نیز احتمالا جدا خواهد شد.