حسین فرکی: عیار ویلموتس مقابل کره جنوبی مشخص خواهد شد

حسین فرکی: عیار ویلموتس مقابل کره جنوبی مشخص خواهد شد

وب سایت رسمی فوتبالی- حسین فذکی معتقد است که دیدار با کره جنوبی می تواند محکی جدی برای تیم ملی ایران باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، سرمربی پیکان لیست بازیکنان جدیدش را به باشگاه داده است ولی می گوید اولویت تمدید با بازیکنان قدیمی است. حسین فرکی می گوید اوضاع خوب است و قرار است بر اساس لیستی که به باشگاه دادم برای فصل یک تیم خوب و در خور نام پیکان ببندیم تا با قدرت وارد مسابقات شویم. فرکی اشاره ای هم به تیم ملی دارد و می گوید ویلموتس مربی خوبی است و در بازی با کره جنوبی محک جدی می خورد.

لیست بازیکنان مورد نظر خودتان را به باشگاه داده اید؟

بله من لیست بازیکنان خودم را به باشگاه داده ام و قرار است که بازیکنان مورد نظر جذب شوند.

از فصل گذشته بازیکنی در لیست شما هست؟
بله اتفاقا اولویت لیست من بازیکنان تیم خودمان هستم که طبق آن از باشگاه خواسته ام که با آن هایی که مد نظر ما هستند قراردادشان حتما تمدید شود.

بازیکن خاصی مدنظر شما است به قول معروف دنبال ستاره ها هم هستید؟
ببینید به هر حال هر تیم دوست دارد که بازیکنان بزرگ و ستاره داشته باشد. همانطور که گفتم اولویت لیست من بازیکنان تیم هستند و سپس بازیکنان جدید در همین راستا بازیکنانی را انتخاب کرده ام که بتوانند به تیم کمک کنند. باشگاه هم گفته که نهایت همکاری را با لیست من دارد.

تمرینات از چه زمانی شروع می شود؟
طبق برنامه ای که به باشگاه داده ام قرار است تمرینات را از ۲5 خرداد شروع کنم. البته احتمال دارد که با چند روز تاخیر تمرینات شروع شود.

نظرتان در مورد سر مربی جدید تیم ملی چیست؟
خب ویلموتس اولین بازی را برد شروع کرد و اتفاقا برد خوب و پر گلی بود. من فکر می کنم شروع خوبی برای تیم ملی بود. بالاخره ایشان مربی کارنامه داری است و در بلژیک خوب کار کرده است. من فکر میکنم ایشان بتواند به تیم ملی و فوتبال ما کمک کند.

بازی با کره را چطور می بینید؟
کره به نوعی حریف سنتی ما به حساب می آید و در این چند سال موفق نشده که ما را شکست دهد . بنابراین با تمام قوا مقابل ما در زمین خودش به میدان می آید. این دیدار نسبت به سوریه خیلی سخت تر است و عیار سرمربی جدید مشخص می شود. البته آرزو دارم که تیم ملی موفق شود و بتواند با دست پر به ایران برگردد.

4344