نامجو مطلق: حضور مجیدی در تیم امید اشتباه بود/ ترجیح می دهم دیگر در کمیته فنی نباشم

نامجو مطلق: حضور مجیدی در تیم امید اشتباه بود/ ترجیح می دهم دیگر در کمیته فنی نباشم

وب سایت رسمی فوتبالی- مجید نامجو مطلق گفت: به عنوان یک دوست می گویم حضور فرهاد مجیدی در تیم امید اشتباه بزرگی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، همان‌طور ‌كه ‌از ‌قبل ‌پيش‌بينی ‌می‌شد ‌انتخاب ‌آندره‌آ ‌استراماچونی ‌بدون ‌به ‌بازی ‌گرفتن‌ كميته ‌فنی ‌تبعات ‌و ‌نارضايتی‌هايی ‌را ‌در ‌پی ‌خواهد ‌داشت ‌و ‌ديروز ‌اولين ‌تركش ‌اين ‌ماجرا‌ را ‌وقتی ‌با ‌مجيد ‌نامجو مطلق ‌همکلام ‌شديم ‌به ‌طور ‌علنی ‌ديديم.

‌‌‌ظاهراً ‌آندره‌آ ‌استراماچونی ‌گزينه ‌اول ‌سرمربيگری استقلال ‌تلقی ‌می‌شود.‌ مردی ‌كه ‌قاعدتا ‌شناخت ‌چندانی ‌از ‌فوتبال ‌ما ‌ندارد.‌ درست ‌است؟

قطعاً هر مربی که برای اولین بار به ایران بیاید از فوتبال ما شناخت کافی ندارد ولی بدون شک بازی های ایران در جام جهانی را دیده و از استقلال هم اطاعات دقیقی کسب کرده است. ما فصل قبل بابت عدم استارت به موقع تمرینات لطمه خوردیم و این اتفاق دیگر تحت هیچ شرایطی نباید تکرار شود. کار باید هر چه زودتر آغاز شود. ‌‌‌ولی ‌او ‌با ‌تيمی ‌بايد ‌كار ‌كند ‌كه ‌بازيکنانش ‌را ‌خودش ‌انتخاب ‌نکرده ‌است. خب هیچ مربی ای تمام بازیکنان تیمی که تازه به آن رفته را خودش انتخاب نکرده است. این اتفاق طبیعی محسوب می شود و موضوع چندان عجیبی نیست. البته استقلال در نیم فصل لیگ قبلی تیم خوبی بود و می توان با حفظ اسکلت آن و تقویتش، شرایط خوبی را برای فصل بعدی رقم زد. استقلال همیشه مدعی قهرمانی است و فصل بعد هم از این قاعده مستثنی نیست.

‌‌به ‌نظر ‌می‌رسد ‌فرهاد ‌مجيدی ‌در ‌آستانه ‌جدايی ‌از ‌استقلال ‌و ‌پيوستن ‌به ‌تيم‌ اميد ‌است.‌ اين ‌مساله ‌به ‌استقلال ‌لطمه ‌نمی‌زند؟
به عنوان یک دوست می گویم حضور فرهاد مجیدی در تیم امید اشتباه بزرگی است که او مرتکب می شود و امیدوارم چنین کاری نکند چون می تواند به آینده کاری اش لطمه سختی بزند. فرهاد باید بماند و به استقلال کمک کند. البته این نظر شخصی ام است و در نهایت خود مجیدی باید تصمیم بگیرد در کدام تیم فعالیت کند.

‌‌‌حضور ‌آندره‌آ ‌استراماچونی ‌با ‌نظر ‌مستقيم ‌مديران ‌باشگاه ‌صورت ‌گرفت ‌در‌ حالی ‌كه ‌قبلا ‌می‌گفتند ‌كميته ‌فنی ‌بايد ‌سرمربی ‌جديد ‌را ‌انتخاب ‌كند.
خب دقیقاً به همین خاطر است که دیگر به کمیته فنی نمی روم. ضمن احترام به اعضای محترم این کمیته و مسئولان باشگاه ل دیگر در جلسات آن حاضر نمی شوم چون قرار بود انتخاب سرمربی جدید با نظر کمیته فنی صورت بگیرد ولی عملا این اتفاق رخ نداد بنابراین ترجیح می دهم دیگر در کمیته فوق نباشم.

‌‌‌حالا‌ نظر ‌شخص ‌خودتان ‌در ‌مورد ‌استراماچونی ‌چيست؟
به نظرم کسی که سرمربی اینترمیلان بوده قطعاً توانایی لازم را دارد و می تواند به استقلال کمک کند. من شخصاً نظرم روی انتخاب استراماچونی مثبت است و او را گزینه مناسبی می دانم ولی همان طور که گفتم شرایط انتخاب او به گونه ای رقم خورد که...

4344