خلیل زاده: برانکو برای پرسپولیس حکم فرگوسن را دارد/ اولویتم پرسپولیس است

خلیل زاده: برانکو برای پرسپولیس حکم فرگوسن را دارد/ اولویتم پرسپولیس است

وب سایت رسمی فوتبالی- شجاع خلیل زاده نسبت به جدایی برانکو ایوانکوویچ واکنش نشان داد و او را فرگوسن پرسپولیس لقب داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، این روزها صحبت های زیادی در خصوص جدایی احتمالی برانکو از پرسپولیس به گوش می رسد. هر چند مدیران باشگاه بارها و بارها گفته اند گزینه اول، دوم و سوم ما برانکو است اما بعید می دانیم این مربی بدون دریافت طلبش به پرسپولیس بازگردد. همان طور که پیش تر نوشتیم برانکو ایوانکوویچ مبلغ 980 هزار یورو از باشگاه پرسپولیس طلبکار است و دستیارانش هم مبالغی از باشگاه می خواهند که روی هم یک میلیون و 180 هزار یورو می شود. البته شنیدیم برانکو برای فصل جدید هم پول بیشتری نخواسته و حاضر شده با همان قرارداد قبلی کار کند اما ایرج عرب یا مدیران  پرسپولیس باید حداقل ۲5 یا ۳0 درصد هم برای فصل آینده به سرمربی کروات پرداخت کنند. آیا باشگاه پرسپولیس این پول را دارد؟ آیا ایرج عرب می تواند یک میلیون و 180 هزار یورو به علاوه ۲5 درصد از قرارداد فصل آتی برانکو و دستیارانش را فراهم کند؟ هواداران پرسپولیس نیز خواهان حفظ برانکو شده و به جلوی وزارت ورزش تجمع کرده اند. باشگاه هم ظاهرا دنبال بازگرداندن برانکو به ایران است و نمی خواهد به این راحتی موفق ترین سرمربی سال های اخیرش را از دست بدهد. دیروز با شجاع خلیل زاده ارتباط برقرار کردیم.

مدافع گلزن و باتعصب پرسپولیس که در تعطیلات به سر می برد به ما گفت: نظر من هم مثل هواداران پرسپولیس است. برانکو نیازی به تعریف و تمجید ندارد و کارنامه اش مشخص است. او توانسته در  4 سال 6 جام برای پرسپولیس به دست بیاورد.
وی ادامه داد: من بارها گفته ام و باز هم می گویم برانکو برای پرسپولیس حکم الکس فرگوسن برای منچستریونایتد را دارد و باید سال های سال در پرسپولیس بماند.

شجاع خلیل زاده افزود: من به عنوان بازیکن به مباحث مالی و مطالبات مربی خودم ورود نمی کنم اما بدانید کسی با کارنامه برانکو ایوانکوویچ حداقل 100 میلیارد تومان ارزش دارد. او توانسته در سال های اخیر بارها و بارها دل مردم و به ویژه هواداران پرسپولیس را شاد و آنها را خوشحال کند. خوشحالی هواداران هم قیمتی ندارد.

مدافع پرسپولیس در خصوص احتمال جدایی اش و رفتن به لیگ ستارگان قطر گفت: من قبلا در این رابطه حرف هایم را زده ام. سه پیشنهاد از قطر دارم اما اولویت من  پرسپولیس است. حرف جدیدی هم ندارم و فعلا در حال استراحت هستم.

نکته‌؛ در مثل جای هیچ مناقشه ای نیست. برانکو می تواند همان نقشی را در پرسپولیس داشته باشد که الکس فرگوسن در منچستریونایتد داشت. اینکه یک تیم را پس از سال ها بدون جام بودن تحویل بگیری و سه سال پی در پی قهرمان کنی ارزش کمی ندارد. همان قدر که بودن برانکو در پرسپولیس با نتایج درخشانی همراه شد بالطبع جدایی این مربی هم می تواند قهرمان ایران را به سرنوشت منچستریونایتد دچار کند. منچستریونایتد پس از جدایی الکس فرگوسن افت کرد و حتی مربی بزرگی همچون ژوزه مورینیو هم نتوانست این تیم را نجات دهد. حالا انتظار به حق هواداران و حتی بازیکنان پرسپولیس هم حفظ برانکو است.

4344