پیروزی پرگل اسپانیا مقابل سوئد با گلزنی راموس

پیروزی پرگل اسپانیا مقابل سوئد با گلزنی راموس

سایت رسمی فوتبالی - تیم ملی اسپانیا در دیداری خانگی از مرحله مقدماتی یورو 2020، با نتیجه 3-0 سوئد را شکست داد. 

به گزارش فوتبالی به نقل از "ورزش سه"، در حالی که لوئیس انریکه همچنان به دلیل آنچه مشکلات شخصی اعلام شده، روی نیمکت لا روخا حضور ندارد، این تیم موفق شد با گل های سرخیو راموس، آلوارو موراتا و آلوارو اویارسابال، سوئد را شکست بدهدو به چهارمین پیروزی پیاپی اش در این رقابت ها دست پیدا کند.

اسپانیا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود اما نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کند.

در ادامه بازی متعادل تر شد اما باز هم این اسپانیایی ها بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند و صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه شدند اما در نهایت نتوانستند دروازه حریف را با خطر جدی مواجه کنند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم، سوئد شروع بهتری داشت؛ هرچند این برتری چندان به طول نینجامید و اسپانیایی ها خیلی زود پیش کشیدند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 64 توانستند قفل دروازه سوئد را باز کنند.

روی ارسال مارکو آسنسیو بود که توپ در محوطه جریمه سوئد به دست لارسن برخورد کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. سرخیو راموس پشت ضربه ایستاد و برخلاف جهت حرکت دروازه بان حریف، توپ را وارد دروازه کرد.

بعد از این گل، این بازیکنان سوئد بودند که پیش کشیدند و با حملات پر دامنه، فشار بیشتری روی دروازه میزبان وارد کردند اما این اسپانیا بود که در دقیقه 85، صاحب دومین ضربه پنالتی شد. اشتباه بازیکنان سوئد، یک موقعیت خوب را نصیب اسپانیایی ها کرد و در نهایت لوستیگ برای جلوگیری از پیشروی موراتا، مجبور شد روی او مرتکب خطا شود. خود موراتا پشت ضربه ایستاد و با فریب دروازه بان، حساب کار را 2-0 کرد.

تنها دو دقیقه بعد، اسپانیا به گل سوم رسید تا کار سوئد تمام شود. اویارسابال که روی پاس فابین روئیس صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت دیدنی، توپ را به گوشه دروازه سوئد فرستاد.

در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و اسپانیا با همان سه گل به پیروزی رسید.