نگرانی هواداران نساجی از وضعیت تیم/ صنیعی‌فر همچنان تیم را در بلاتکلیفی نگه می‌دارد؟

نگرانی هواداران نساجی از وضعیت تیم/ صنیعی‌فر همچنان تیم را در بلاتکلیفی نگه می‌دارد؟

وب سایت رسمی فوتبالی- شنیده می‌شود مالک باشگاه نساجی مازندران برخلاف گفته‌ها به کارش ادامه می‌دهد، اما قصد دارد با وقت‌کشی همچنان تیم را در بلاتکلیفی نگه دارد و در نهایت به هدف خود برسد.

به گزارش فوتبالی، به نقل از میزان، تیم فوتبال نساجی مازندران برخلاف تیم‌های دیگر لیگ برتری هنوز سرمربی ندارد و تکلیف این تیم مشخص نیست. همچنین از قائمشهر خبر می‌رسد فرهاد صنیعی‌فر که مدتی به دبی سفر کرده بود روز گذشته (شنبه) به ایران برگشته و مسائل مربوط به باشگاه نساجی را از سر گرفته است.

صنیعی‌فر مدعی است می‌خواهد در نساجی بماند، ولی شنیده می‌شود مالک باشگاه نساجی تصمیم به جدایی گرفته است. به نظر می‌رسد حدادیان دیگر مالک باشگاه نساجی مایل به ادامه همکاری با صنیعی‌فر نیست و از این رو صنیعی‌فر در ملاقات با مسئولان ورزش استان مازندران مدعی شده اگر حدادیان نساجی را ترک کند او هم نمی‌ماند، مگر اینکه شریک دیگری پیدا کند و توان مالی داشته باشد.

در این میان، مسئولان ورزش استان مازندران که نهادی دولتی هستند نمی‌توانند کمک مالی به باشگاه نساجی بکنند و به نظر می‌رسد اهمیتی به وضعیت بحرانی این تیم نمی‌دهند. با این شرایط پس بعید است باشگاه از صنیعی‌فر پس گرفته شود.

البته مالک باشگاه نساجی این موضوع را به خوبی می‌داند و احتمال ماندنش هم وجود دارد، ولی شنیده می‌شود در صورتی که بماند می‌خواهد تیم نساجی با بودجه‌ای کمتر از ۱۰ میلیارد ببندد. به این ترتیب به نظر می‌رسد مالک باشگاه نساجی قصد دارد این شرایط بلاتکلیفی را تا روز‌های پایانی نقل‌وانتقالات ادامه دهد و در آن زمان بازیکنانی که هزینه بر نیستند و به قولی بیرون مانده‌اند را جذب کند تا به نوعی تیم با هزینه کم بسته شود.

از طرفی ۱۳ بازیکن نساجی قراردادشان به پایان رسیده و در این بین تنها سه نفر به باشگاه دیگری رفتند. جورجی ولسیانی، محمد آبشک و احمد عبدالله‌زاده بازیکنانی هستند که قطعا جدا شدند. البته هنوز ۱۰ بازیکن دیگر هستند که قراردادشان تمام شده و ظاهرا تصمیم به ماندن در نساجی هم ندارند. در نتیجه نساجی اگر می‌خواهد مثل فصل قبل بازیکن بگیرد کار چندان سختی ندارد و مهره بیرون مانده زیاد دارد.

مالک نساجی با این امید، باشگاه خود را به حال خود رها کرده و در نظر دارد با ادامه این بلاتکیفی‌ها برای خود زمان بخرد. به نظر می‌رسد در نهایت صنیعی‌فر باشگاه را برای خود نگه می‌دارد، پول تبلیغات و بلیت فروشی را هم می‌گیرد و هم بازیکنان بیرون مانده را جذب می‌کند. این اوضاع وخیم نساجی موج نگرانی را در قائمشهر بین هواداران نساجی به راه انداخته و باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقی برای تیم شهر خسته رخ می‌دهد.

7413