فتاحی به کمیته اخلاق رفت، بهاروند و طالقانی غایب جلسه امروز کمیته اخلاق

فتاحی به کمیته اخلاق رفت، بهاروند و طالقانی غایب جلسه امروز کمیته اخلاق

وب سایت رسمی فوتبالی- در حالیکه امروز، مرتضی تورک، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، در گفت و گویی با خبرگزاری ایرنا خبر داده بود که مسئولان سازمان لیگ شامل رئیس سازمان و رئیس کمیته مسابقات در کمیته اخلاق حاضر نشده اند و قرار است امروز حاضر شوند تنها سعید فتاحی به کمیته اخلاق رفت.

به گزارش فوتبالی، سعید فتاحی از ساعت 18:30 وارد کمیته اخلاق شد و دقایقی پیش جلسه رسیدگی به پرونده او در کمیته اخلاق به پایان رسید.

تورک صبح امروز به خبرگزاری ایرنا گفته بود که ۱۸ خرداد وقت رسیدگی به این پرونده تعیین شده بود اما با وجود احضار صورت گرفته، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، سعید فتاحی رئیس کمیته برگزاری مسابقات این سازمان، عبدالکاظم طالقانی عضو هیات رئیسه و رئیس هیات فوتبال استان خوزستان و محمدمهدی الطافی مدیرعامل داماش گیلان در جلسه حاضر نشدند.

در هر حال به غیر ازسعید فتاحی هیچ کدام از نامبردگان به این جلسه نرفتند. تورک تاکید کرده بود اگر هیچ کدام از آنها در جلسه حاضر نشوند، به صورت غیابی برای آنها کمیته اخلاق رای صادر می کند.

رئیس کمیته اخلاق در گفت و گوی امروزش با خبرگزاری دولت، محرومیت فتاحی از فعالیت فوتبالی تا اطلاع ثانوی را همچنان پابرجا عنوان کرده بود و حتی خبر داده بود:« روز گذشته (شنبه) محرومیت فتاحی به صورت کتبی به دبیرکل فدراسیون فوتبال ابلاغ شد تا اجرایی شود.»

4344