واکنش همسر موراتا به حمله مسلحانه سارقان به منزلش

واکنش همسر موراتا به حمله مسلحانه سارقان به منزلش

سایت رسمی فوتبالی - در زمانی که موراتا در ترکیب تیم ملی اسپانیا به مصاف جزایر فارو رفته بود، خانواده اش قربانی یک حمله مسلحانه در خانه این بازیکن در مادرید شدند.

به گزارش فوتبالی، گروهی از سارقان وارد منزل موراتا در منطقه میراسیرا شدند و برخی از اشیای قیمتی و شخصی او را به سرقت بردند. آلیس کمپلو در این لحظات به شدت نگران فرزندان دوقلوی خود یعنی لئوناردو و الساندرو بود که در آن لحظه در خانه کنار او بودند. 

در حال حاضر پلیس شهر مادرید پرونده این سرقت را باز کرده اما فعلا ردی از سارقان پیدا نشده است. موراتا پس از بازی از این اتفاق مطلع شد. آلیس کمپلو در پیامی اینستاگرامی از هوادارانش به خاطر حمایت از او در این لحظات مشکل تشکر کرد. وی نوشت:"هنوز بهت زده هستم و تا مدت زیادی ترسیده بودم. چنین چیزهایی را راحت نمی توان فراموش کرد. چنین چیزهایی است که باعث می شود که ارزش زندگی و عشق را بیشتر درک کنی. وقتی می دانی که بچه هایت در خانه هستند و به این فکر می کنی که ممکن است چند سارق به آنها دست بزنند حقیقتا احساس ترس غیرقابل توصیفی به تو دست می دهد. خوشبختانه حال ما خوب است. شرایط می توانست خیلی بدتر از این باشد. خیلی از خاطرات من را دزدیدند اما مهم نیست. سعی می کنم به این چیزها فکر نکنم، می خواهم اوضاع را فراموش کنم و به خانواده ام فکر کنم. از همه پیام های شما متشکرم و برایتان درود می فرستم."

همسر موراتا هزاران پیام روحیه بخش از سوی هوادارانش دریافت کرده است. یکی از این پیام ها مربوط به خوانا سانز، همسر دنی َآلوس است که نوشته است:" قبلا تجربه ورود سارقان به منزلم را داشته ام. حس ترسناکی است اما خوشبختانه فقط چند شی را ربودند. درود بر تو."