رئال مادرید باید 300 میلیون یورو بازیکن بفروشد

رئال مادرید باید 300 میلیون یورو بازیکن بفروشد

سایت رسمی فوتبالی – سران رئال مادرید به دنبال تحول در تیم هستند، اما آنها حالا خطر نقض بازی جوانمردانه مالی را هم حس می‌کنند. رئال باید سیاست «یک خرید، یک فروش» را در پیش بگیرد. مادرید در حال حاضر ادن هازارد (100 میلیون یورو + 50 میلیون پاداش) و لوکا یوویچ (60 میلیون یورو) را خریداری کرده است، و گفته می‌شود این تیم تا 400 میلیون یورو بازیکن خواهد خرید. به این ترتیب رئال باید 300 میلیون یورو از فروش بازیکن به دست بیاورد.

تا 13 بازیکن ممکن است از رئال جدا شوند. این که مارتن اودگارد و ایسکو فروخته می‌شوند یا نه مشخص نیست، هرچند که حضور هازارد جا را بی‌تردید برای ایسکو تنگ‌تر خواهد کرد.

بیشترین مبالغ دریافتی احتمالا از فروش خامس رودریگز و گرت بیل به دست خواهد آمد. رئال همچنین قیمت ماتئو کواچیچ را 50 میلیون یورو تعیین کرده است.

آینده سرخیو رگیلون و دنی سبایوس هم نامشخص است و ممکن است با حفظ گزینه امکان خرید مجدد، فروخته شوند یا این که قرض داده شوند. البته سبایوس گفته حاضر نیست به صورت قرضی به تیم دیگری برود.

از سوی دیگر، با قراردادهایی که بازیکنان رئال دارند، خرید آنها برای باشگاه‌های خواهانشان کار دشواری است. قرارداد بیل تا سال 2022، خامس تا 2021، کواچیچ تا 2021، و مارکوس یورنته تا 2021 است. هیچ‌کدام هم حاضر نیستند که برای انتقال به باشگاهی دیگر، از دستمزدشان بکاهند.

8444