سرمربی برزیل: نیمار بعد از رونالدو و مسی بهترین بازیکن دنیاست

سرمربی برزیل: نیمار بعد از رونالدو و مسی بهترین بازیکن دنیاست

سایت رسمی فوتبالی - تیته معتقد است که نیمار پس از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بهترین بازیکن دنیاست و از غیبت او در کوپا آمریکا ناراحت است. 

به گزارش فوتبالی، برزیل میزبان در رقابت های پیش رو نیمار را در اختیار نخواهد داشت چرا که این بازیکن پس از بازی دوستانه برابر قطر که با پیروزی 2 - 0 برزیل به پایان رسید، از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد. روز شنبه باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد که این بازیکن باید 4 هفته از میادین دور باشد و برزیل نیز ویلیان را به عنوان جانشین او به اردو برد. این برای برزیل و تیته که به دنبال کسب اولین قهرمانی خود پس از سال 2007 در این بازی ها هستند، ناراحت کننده بود. سرمربی برزیل درباره نیمار به خبرنگاران گفت: " احساسات من به نیمار نگرانی از نظر انسانی است و دوست دارم او در شرایط خوبی باشد. پس از آن من نگرانم که او را در تیم ندارم. او یکی از سه بازیکن برتر دنیاست. از نظر من جدای از مسی و رونالدو، او قابل مقایسه با ادن هازارد است اما برتری هایی دارد. آنها مانند هم فکر می کنند اما نیمار سریع تر بازی می کند. او بهترین بازیکنی است که می توانستیم داشته باشیم. من درباره یک ورزشکار صحبت می کنم نه موضوعاتی که پیرامون او وجود دارد. این را به او نیز گفته ام و نظر من همین است. "

تیته همچنین درباره شایعه تجاوز نیمار به یک دختر و عواقب آن اظهار داشت: " مشخصا موقعیتی که بیرون از زمین پیش آمده روی ما تاثیر گذاشته است چرا که افرادی از تیم در آن درگیر هستند. اما در تیم ما بیشتر تمرکزمان را روی کار، تمرین و آمادگی برای بازی های بعدی گذاشته ایم. وظیفه ما این است که خوب بازی کنیم، با ثبات باشیم و نتیجه خوب بگیریم. خلاقیت، تداوم و نتیجه... بدون توجه به آنچه در اخبار است یا قرار است رخ بدهد. "

1070