واکنش عربشاهی به صحبت های میناوند: شان پرسپولیس کمک گرفتن از هوادارانش نیست!

واکنش عربشاهی به صحبت های میناوند: شان پرسپولیس کمک گرفتن از هوادارانش نیست!

وب سایت رسمی فوتبالی-  پیشکسوت پرسپولیس نسبت به اتفاقات اخیر این باشگاه و مشکلاتی که برای برانکو به وجود آمده است، واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، ضیا عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با سایت فوتبالی با اشاره به شرایط خاص حاکم بر این باشگاه گفت: در شان پرسپولیس و هوادارانش نیست که بخواهد با کمک مردمی و اعلام شماره حساب دنبال تسویه حساب با برانکو باشد. برانکو مربی ای است که 4 سال است زحمات زیادی را برای این تیم متحمل شده است و افتخارات و نتایج فوق العاده ای را برای پرسپولیس کسب کرده است. حقش نیست که با او این گونه برخورد شود. وی ادامه داد: من از مسئولان باشگاه یک سوال دارم. پول اسپانسر قوی که با پرسپولیس قرارداد دارد، کجاست؟این تیم 40 میلیون هوادار دارد. حق آنها این نیست که تحت هر شرایط نگران باشگاه باشند. یک رور نگران نتایج، یک روز نگران نقل و انتقالات و یک روز هم نگران پول مربیان و بازیکنان.

این پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: غیر از برانکو و مربیان تیم، باید حق و حقوق معوقه بازیکنانی که در این فصل از جان مایه گذاشتند تا پرسپولیس 2 قهرمانی را به دست آورد هم نباید نادیده گرفته شود. آنها هم حق دارند بعد از یک فصل پر فشار مطالبات شان را دریافت کنند. عربشاهی ادامه داد: سوال من این است، آقای عرب، آقای گرشاسبی، آقای طاهری پس پول اسپانسر چه شد؟! چرا نباید در این زمینه شفاف سازی شود.

این پیشکسوت پرسپولیس در ادامه این گفتگو در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی در خصوص اعلام شماره حساب و کمک از هواداران گفت: این چه راهکاری است؟ آقای میناوند شما نباید چنین مسائلی را برای هواداران مطرح کنی. مردم در این بحران اقتصادی به اندازه کافی در فشار هستند و مشکل دارند. شما  که دو سه سال برای این تیم بازی کردی نباید این موضوع را مطرح کنید. برای پرسپولیس زشت است که بخواهد از هواداران پول بگیرد تا بدهی برانکو را پرداخت کند. شما در قد و قواره ای نیستی که این مسائل را مطرح می کنی.

وی در پایان گفت: من حق را به برانکو می دهم که ناراحت باشد. اگر مربی ایرانی بود زودتر از این حرف ها اعتراض می کرد. برانکو پرسپولیس را دوست دارد و تا امروز هم حسن نیتش را نشان داده است.

7655