ناصر محمد خانی: فروش ستاره ها راه حل خوبی نیست

ناصر محمد خانی: فروش ستاره ها راه حل خوبی نیست

وب سایت رسمی فوتبالی- مهاجم پیشکسوت پرسپولیس می گوید: الان وقت خوشحالی بازیکنان، مربیان و هواداران پرسپولیس است نه زمان نگرانی و دلهره آنها. 

به گزارش فوتبالی، ناصر محمد خانی مهاجم سال های گذشته پرسپولیس با اشاره به مشکلات این روزهای پرسپولیس به فوتبالی گفت: مدیران باشگاه باید هر چه سریع تر مشکلات فعلی را حل کنند تا پرسپولیس با آرامش به دنبال آماده سازی اش برای فصل بعد باشد.

این پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: برانکو در این سال ها عملکرد خوبی را برای پرسپولیس داشته و موفق شده 3 قهرمانی در لیگ، یک قهرمانی در جام حذفی و نایب قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را برای این باشگاه رقم بزند و کمترین حق اش این است که حق و حقوقش را به طور کامل و به موقع دریافت کند. 

 ناصر محمدخانی در پاسخ به این سوال که آیا فروش و ترانسفر بازیکنان می تواند راهکار مناسب تامین بودجه برای پرداخت حقوق برانکو باشد به خبرنگار فوتبالی گفت: این مساله چاره کار نیست. اگر هم این پول بتواند مشکل برانکو را حل کند، راه حل مناسبی برای نجات از این بحران نیست. با از دست دادن ستاره ها و بازیکنان خوب، تیم تخریب می شود. پرسپولیسی که امسال موفق به هت تریک در قهرمانی شد، نباید از ستاره ها خالی شود. از پرسپولیس حالا انتظارات بیشتری هست و این موضوع اصلا راه حل خوبی نیست.

محمدخانی گفت: مدیریت و اعضای هیات مدیره باید وارد عمل شده و به هر شکل ممکن این مشکلات را حل کنند تا تیم با حضور موفق در نقل و انتقالات برای دفاع از عناوین قهرمانی خود در فصل آتی دفاع کند. باید برانکو را راضی کنند و این فصل را با او با قدرت استارت بزنند.

7655