بلژیک 3-0 قزاقستان ؛ هازارد قهرمان ملی شیاطین سرخ

بلژیک 3-0 قزاقستان ؛ هازارد قهرمان ملی شیاطین سرخ

سایت رسمی فوتبالی- تیم ملی بلژیک موفق شد تا در دیدار امشبش مقابل قزاقستان از سری بازیهای مرحله مقدماتی یورو 2020 به پیروزی ارزشمند خانگی دست بیابد.

به گزارش فوتبالی، این بازی درگروه I رقابتها برگزار شد و صدمین بازی ملی ادن هازارد برای تیم ملی کشورش بود. او دراین بازی خاص و ویژه لیدری تیمش را عهده دار شد و توانست تیم روبرتو مارتینز را به برد دلچسب دیگری برساند. کمتر از 24 ساعت پس از محقق شدن رویای بزرگ هازارد مبنی بر انتقالش به رئال مادرید، او توانست درصدمین بازی اش برای تیم ملی بلژیک نقش یک قهرمان را ایفا کند.

درسکوهای ورزشگاه پلاکاردی به همین مناسبت برای هازارد طراحی و در دستان هواداران دیده می شد که رویش نوشته شده بود:« ادن، مثل همه قهرمانان دوران کودکی ما هستی؛ همه ما به یک قهرمان نیاز داریم.»

اولین گل  تیم ملی بلژیک دراین بازی در دقیقه 10 و توسط مرتنز به ثمر رسید. چهار دقیقه بعد و در دقیقه 15 بازی، خود مرتنز توپ را به کاستانیه رساند و او گل دوم بلژیک را به ثمر رساند تا کار 0-2 شود.

گل سوم بلژیکی ها در نیمه دوم بازی از راه رسید و در دقیقه 49 بازی این لوکاکو بود که توانست دروازه قزاقستان را باز کند. 

ادن هازارد اگرچه دراین بازی گلزنی نکرد ولی نقش تعیین کننده ای در برد تیمش ایفا کرد تا هم امشب شب او باشد و هم این هفته، هفته او

تیم ملی بلژیک با این برد و کسب سه برد در سه بازی، 9 امتیازی شد و درصدر جدول گروه I قرار گرفت. تیم ملی روسیه با 6 امتیاز دوم است و اسکاتلند هم با 6 امتیاز رده سوم را دراختیار دارد.