یونان0- 3 ایتالیا؛ بازگشت انگیزه به اردوی آتزوری

یونان0- 3 ایتالیا؛ بازگشت انگیزه به اردوی آتزوری

سایت رسمی فوتبالی- تیم ملی ایتالیا موفق شد تا در یکی از دیدارهای گروه J در مرحله مقدماتی یورو 2020 به برد خارج از خانه ارزشمندی دست بیابد. 

به گزارش فوتبالی، آتزوری در خانه یونان موفق شد با نتیجه 3-0 به پیروزی برسد.گلهای ایتالیای میهمان را بارلا در دقیقه 23، اینسینیه در دقیقه 30 و بونوچی در دقیقه 33 به ثمر رساندند.

دو تیم بازی را متعادل و با احتیاط آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد اما در ادامه، ایتالیایی ها رفته رفته بر بازی مسلط شدند و در فاصله 10 دقیقه، سه بار به گل رسیدند.حرکت عالی آندره آ بلوتی از سمت چپ و پاس در عرض او، در موقعیتی مناسب به بارلا رسید و او هم با یک بغل پای مطمئن کار را تمام کرد.

حملات لاجوردی ها بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 30، این تیم به گل دوم رسید. اینسینیه که روی اشتباه مدافع حریف، صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه فنی و دقیق، توانست توپ را به گوشه دروازه بلاروس بفرستد.

تنها 3 دقیقه بعد، بونوچی اختلاف را به سه گل افزایش داد. این بار روی ارسال امرسون از سمت چپ بود که بونوچی بالاتر از مدافع حریف ضربه سر را زد و کار را تمام کرد.

در دقایق باقی مانده نیمه اول باز هم ایتالیایی ها صاحب موقعیت های بهتری شدند و حتی اینسینیه می توانست زننده گل چهارم باشد ولی واکنش خوب بارکاس، این فرصت را از او گرفت.

در نیمه دوم تیم میزبان که چیزی برای ازدست دادن نداشت، نمایش هجومی تری داشت و صاحب چند موقعیت خوب شد اما نتوانست از آنها استفاده کند. البته در این نیمه اول ایتالیایی ها موقعیت های خطرناک تری داشتند و می توانستند به گل های بعدی برسند ولی این اتفاق رخ نداد و بازی در نهایت با همان سه گل به پایان رسید.

حالا و با این برد، ایتالیا 9 امتیازی شده و بالاتر از فنلاند شش و یونان چهار امتیازی در صدر جدول ماند.