بلاروس0- 2 آلمان؛ برد ساده و بدون دردسر ژرمنها در خارج از خانه

بلاروس0- 2 آلمان؛ برد ساده و بدون دردسر ژرمنها در خارج از خانه

سایت رسمی فوتبالی- تیم ملی آلمان دریکی از بازیهای مرحله مقدماتی یورو 2020 در گروه C، میهمان بلاروس بود و موفق شد با گل های لروی سانه و مارکو رویس به سه امتیاز دست پیدا کند.

شاگردان یواخیم لوو بازی را هجومی آغاز کردند و می توانستند در دقیقه 9 به گل برسند ولی ضربه کلاسترمن، بال چپ ژرمن ها، را دروازه بان بلاروس به بیرون فرستاد.

ولی در دقیقه 12، سانه توانست گل اول بازی را به ثمر برساند. روی یک حرکت تیمی از سمت راست و با پاس جاشووا کیمیچ بود که سانه در محوطه جریمه میزبان صاحب موقعیت شد و با یک شوت تماشایی، توپ را به طاق دروازه حریف کوبید.

در ادامه باز هم این بازیکنان آلمان بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما تلاش آنها برای رسیدن به گل دوم در نیمه اول ثمری نداشت و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم هم شاگردان لوو عملکرد بهتری داشتند و پس از اینکه کلاسترمن در دقایق ابتدایی یک موقعیت خوب دیگر را از دست داد، این رویس بود که در دقیقه 62، حساب کار را 2-0 کرد. پاس عرضی دقیق ماتیاس گینتر، پشت محوطه جریمه بلاروس به رویس رسید و اوهم با پیشروی عالی، در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف، گل دوم را به ثمر رساند.

در دقایق باقی مانده باز هم این آلمانی ها بودند که بر بازی مسلط بودند و حتی سانه می توانست در دقیقه 83 گل دوم خودش و گل سوم تیمش را به ثمر برساند اما ضربه سر او به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت و در نهایت بازی با همان دو گل به سود آلمان به پایان رسید.

گلهای سانه در دقیقه 13 و رویس در دقیقه 62 سه امتیاز حساس این بازی را به حساب آلمان واریز کرد تا ژرمنها با کسب شش امتیاز در جدول این گروه، پایین‌تر از ایرلند شمالی 9 امتیازی و بالاتر از هلند سه امتیازی در رده دوم جدول قرار بگیرند.