وینیسیوس: نیمار ویدیوی دریبلهایش را برایم می فرستد

وینیسیوس: نیمار ویدیوی دریبلهایش را برایم می فرستد

سایت رسمی فوتبالی- وینیسیوس جونیور، ستاره جوان و برزیلی باشگاه رئال مادرید در رقابتهای کوپا آمه ریکا تیم ملی کشورش را همراهی نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس حالا در صحبت هایی به تمجید از نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن پرداخته و گفته که تلاش می کند تا شبیه نیمار بازی کند.

وینیسیوس دراین باره در گفتگو با فاکس برزیل گفته:« من سعی می کنم که در زمین فوتبال کارهایی مشابه با نیمار انجام بدهم. همیشه نیمار برای من ویدیوهایی از کارهایی انجام می دهد می فرستد و من به دریبلهایش توجه می کنم تا ببینم که آیا می توانم از این دریبلها بزنم یا نه. نیمار به من می گوید:" تو هم این کار را انجام بده بچه"»

وینیسیوس هرگز حس تحسینش به نیمار را پنهان نکرده و بارها اعلام کرده که ستاره برزیلی پی.اس.جی یکی از الگوهای اوست:« نیمار الگو و سمبل فوتبالی من است. او در داخل زمین چمن کارهایی انجام می دهد که هیچ کسی نمی تواند این کارها را انجام بدهد.»


البته وینیسیوس رونالدینیو را فراموش نکرده و درمورد دریبلهای رونالدینیو گفته:« البته ویدیوهای رونالدینیو را هم تماشا می کنم. او و نیمار الگوهای فوتبالی من هستند و آنها را تحسین می کنم. او و نیمار هردو بازیکنان موردعلاقه من هستند.»

این روزها وینیسیوس درتعطیلات تابستانی به سرمی برد و خودش را برای شروع ایده آل فصل جدید با پیراهن رئال مادرید آماده می کند.

6363