لاپورتا: رئالی ها بعد از ناکامی درفتح جام، مجبور به خرید بازیکن بودند

لاپورتا: رئالی ها بعد از ناکامی درفتح جام، مجبور به خرید بازیکن بودند

سایت رسمی فوتبالی-خوان لاپورتا رئیس سابق باشگاه بارسلونا با حضور در مراسم افتتاح میدانی به نام یوهان کرویف، بار دیگر به اسطوره هلندی دنیای فوتبال و باشگاه کاتالان ادای احترام کرد

به گزارش فوتبالی، در جریان این مراسم لاپورتا گفتگوی کوتاهی هم با خبرنگاران انجام داد و به مرور اتفاقات روز دنیای فوتبال،  از جمله انتقال ادن هازارد به رئال مادرید پرداخت.

لاپورتا درمورد انتشار خبر انتقال رسمی هازارد به رئال مادرید گفت:«هازارد بازیکن خیلی بزرگی است وبدون تردید، با حضورش لالیگا، رقابتی تر خواهد شد. رئال مادرید مجبور بود تا برای خرید بازیکن جدید به بازار نقل و انتقالات سر بزند.»

البته لاپورتا با فلسفه خریدهای کهکشانی رئال مادرید موافق نیست. او درادامه گفت:« من اصلا طرفدار درک این چنینی از سیاستهای نقل و انتقالات نیستم. اصلا دوست ندارم که از جاده خارج شویم و تیم پایه ای را نادیده بگیریم. دست کم این مدل و سبک کاری من نیست. در بارسلونا سالهاست که فلسفه دیگری را دنبال می کنیم؛ آن هم جستجو و یافتن بازیکنان در تیم پایه ای است. به علاوه اینکه بخواهید در بازار به دنبال بازیکن باشید، تضمینی برای موفقیت شمانیست. چون این فصل ما قهرمان لالیگا شدیم و رئالی ها به چیزی نرسیدند.»

6363