گریزمان: حالا می دانم فصل آینده در چه تیمی بازی خواهم کرد

گریزمان: حالا می دانم فصل آینده در چه تیمی بازی خواهم کرد

سایت رسمی فوتبالی- سه هفته پیش بود که آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید اعلام کرد که در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد؛ او در آن زمان از مقصدش نام نبرد و در طول این مدت نیز مشخص نشده که فصل آینده گریزمان را با پیراهن چه تیمی خواهیم دید.

به گزارش فوتبالی، گریزمان هنوز این ابهام را برطرف نکرده و در گفتگو با تله ماتین اعلام کرده که دست کم تصمیم نهایی اش را دراین باره گرفته. گریزمان روز شنبه در گفتگو با تله ماتین اعلام کرد که تصمیمش برای آینده را گرفته و فقط منتظر رسمی شدن انتقالش به تیم جدیدش است:« می دانم که فصل آینده برای چه تیمی بازی خواهم کرد.»

این مهاجم فرانسوی در جریان این گفتگو سرنخی درمورد آینده اش نداد؛ اما در هفته های اخیر صحبتهای زیادی درمورد احتمال انتقال گریزمان به بارسلونا به گوش می رسید؛ انتقالی که فصل گذشته هم درآستانه انجام بود ولی نهایتا با تصمیم گریزمان برای ماندن در اتلتیکو صورت نگرفت.


حالا گریزمان ترجیح داده تا دراین باره صحبت زیادی نکند و گفته:« فقط می توانم بگویم که مقصد بعدی ام میامی نخواهد بود.»

به طور قطع انتقال گریزمان به تیم جدیدش تا قبل از روز اول جولای صورت نخواهد گرفت؛ چرا که رقم ذکر شده در بند جدایی زودهنگام گریزمان از اتلتیکو تا قبل از اول جولای 200 میلیون یورو است و بعد از آن روز، این رقم به 120 میلیون یورو کاهش خواهد یافت.

6363