انتقاد آرتور از والورده: در بارسا نسبت به برزیل، آزادی عمل کمتری دارم

انتقاد آرتور از والورده: در بارسا نسبت به برزیل، آزادی عمل کمتری دارم

سایت رسمی فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که آرتور ملو ستاره برزیلی بارسلونا دلایل افت عملکردش در رقابتهای این فصل در رختکن تیم کاتالان را یافته است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن خط میانی برزیلی ، در بازی دوستانه روز جمعه تیم ملی کشورش مقابل قطر (که با برد 0-2 برزیل همراه بود)، در ترکیب اصلی قرار داشت و درکنار کوتینیو به میدان رفت.

حالا آرتور دریافته که دلیل افت عملکردش درترکیب بارسا چیست:« من در بارسلونا آزادی عمل کمتری نسبت به تیم ملی برزیل دارم. در بارسا باید بیشتر بین خطوط توپها را دریافت کنم و توپهای بیشتری را به خط حمله تیم برسانم ولی درتیم ملی برزیل آزادی عمل بیشتری دارم تا به عقب برگردم و دربازیسازی به تیم کمک کنم و می توانم از عقب تر درجستجوی توپ باشم.»

آنالیز فنی آرتور اگرچه باعث حیرت خیلی ها شده ؛ اما جمع بندی درستی به نظر می رسد؛ چرا که او در طول رقابتهای این فصل نتوانسته بود تا گلی برای بارسا بزند و تنها 2 پاس گل داده بود و این آمار ضعیفی برای بازیکنی مثل اوست.


عملکرد آرتور در فصل اول حضورش در بارسا البته قابل قبول بود؛ به ویژه که او درطول این فصل با مصدومیتهای متعددی مواجه شد و به همین خاطر نتوانست با ثبات قابل قبولی برای تیمش به میدان برود.

حالا باید منتظر ماند و دید که انتقادات رسانه ای آرتور از کادر فنی بارسا، چه نتیجه ای خواهد داشت. این ستاره برزیلی خواهان آزادی عمل بیشتری در زمین چمن است تا بتواند نقش پررنگ تری را در زمین چمن ایفا کند.

تیم ملی برزیل این روزها خود را برای حضوری مقتدر در رقابتهای کوپا آمه ریکا آماده می کند. آنها میزبان این دوره از رقابتهای کوپا امه ریکا هستند و اخیرا در دیداری دوستانه توانستند تا تیم ملی قطر را از پیش رو بردارند.

6363