کرواسی 2- 1 ولز؛ مودریچ، بیل و یارانش را به زانو درآورد

کرواسی 2- 1 ولز؛ مودریچ، بیل و یارانش را به زانو درآورد

سایت رسمی فوتبالی- تیم ملی کرواسی در سومین دیدار خود در رقابت های مقدماتی یورو 2020 برابر ولز به برتری رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از "ورزش سه"، در گروه پنجم رقابت های مقدماتی یورو 2020، امروز تیم ملی کرواسی میزبان شاگردان رایان گیگز بود و در نهایت موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم پیروز شده و وضعیت خود را در جدول بهبود بخشد. کرواسی در دیدار قبلی خود مغلوب مجارستان شده بود و حالا از سه بازی موفق به کسب شش امتیاز شده است.

کرواسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 17 به گل اول دست یافت. نفوذ ایوان پریشیچ روی پاس لوکا مودریچ با ارسال وینگر کروات همراه بود و لاورنس به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا کرواسی از ولز پیش افتد.

در ادامه ولز تلاش زیادی برای زدن گل تساوی داشت و حتی جیمز یک موقعیت تک به تک خوب در اواخر نیمه نخست را از دست داد تا 45 دقیقه اول با برتری 0-1 کرواسی به پایان برسد.

کرواسی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا به گل دوم رسید. پاس مودریچ با اشتباه مدافعان ولز همراه شد و ایوان پریشیچ با ضربه ای دقیق از درون محوطه برتری تیمش را دو برابر کرد.

اما حملات ولز در دقیقه 78 جواب داد و بروکس موفق شد با یک ضربه زیبا از پشت محوطه اختلاف را به حداقل برساند. در ادامه تلاش ولز برای زدن گل تساوی فایده ای نداشت و در نهایت کرواسی 1-2 موفق شد ولز را مغلوب کند.