بازگشت سربازها اولویت اول منصوریان؛ ذوب‌آهن با سه ستاره سابق وارد لیگ می‌شود

بازگشت سربازها اولویت اول منصوریان؛ ذوب‌آهن با سه ستاره سابق وارد لیگ می‌شود

وب سایت رسمی فوتبالی- با اعلام علیرضا منصوریان اولویت این تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی بازگرداندن سه ستاره باشگاه از تراکتورسازی است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، این روزها ذوب‌آهن دو ستاره اصلی خود را در فصل نقل و انتقالات به رقیبان اصلی واگذار کرده است. رشید مظاهری با قرارداد چهار ساله و بلند مدت به تراکتورسازی رفت و سیدمحمدرضا حسینی نیز با عقد قراردادی دو ساله به دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان پیوست تا در همین ابتدا وضعیت پیچیده در ترکیب ذوب‌آهن حاکی شود.
در این میان وقتی از علیرضا منصوریان درباره لیست ورودی و خروجی تیمش سوال می‌پرسیم با قطعیت جواب می‌دهد که جانشینی برای مظاهری نخواهیم داشت. این تیم قصد دارد تا محمدباقر صادقی را به عنوان گلر اصلی در ترکیب بازی دهد و معراج اسماعیلی نیز به عنوان دروازه‌بان دوم شناخته می‌شود.
هم‌چنین اولویت آن‌ها در دیگر پست‌ها نیز بازگرداندن سه بازیکن سربازشان از تراکتورسازی است. کادر فنی می‌خواهد نقاط ضعف خود در خط هافبک و حمله را با دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور و احسان پهلوان پر کند و به همین دلیل رضایت هیچ کدام از آن‌ها را برای تیم‌ها دیگر صادر نمی‌کند. در ادامه می‌توان گفت جایگزین این تیم برای حسینی هم یک بازیکن لیگ برتری خواهد بود که در جلسه این هفته بین منصوریان و آذری گزینه قطعی اعلام خواهد شد.
هم‌چنین در خط حمله نیز کریستین اوساگونا تا به اینجا قرارداد خود با ذوب‌آهن را تمدید نکرده است. اولویت ذوبی‌ها تمدید قرارداد با این مهاجم اهل نیجریه است اما در صورت عدم توافق آن‌ها به دنبال یک مهاجم خارجی دیگر خواهند رفت. چیزی که قطعی به نظر می‌رسد این است که سبزپوشان دیار زاینده رود با کمترین تغییر پا به لیگ نوزدهم می‌گذارند و برای موفقیت در آسیا و هم‌چنین لیگ برتر تلاش خواهند کرد.

4344