آسخابادزه: زنیت با وجود سردار آزمون به مهاجم دیگری در لیگ قهرمانان نیازی ندارد

آسخابادزه: زنیت با وجود سردار آزمون به مهاجم دیگری در لیگ قهرمانان نیازی ندارد

وب سایت رسمی فوتبالی-رئیس پیشین باشگاه اسپارتاک مسکو اعلام کرد زنیت با داشتن بازیکنی همانند سردار آزمون به مهاجم دیگری در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا نیازی ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از اسپورت اکسپرس روسیه، رومان آسخابادزه درباره نیازهای تیم زنیت سن‌پترزبورگ برای فصل آینده گفت: فقط به نیازهای زنیت در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا نگاه نمی‌کنیم و باید ارزیابی کلی برای این مساله داشته باشیم. زنیت علاوه بر رقابت‌های اروپایی باید در لیگ برتر و جام حذفی روسیه نیز بازی کند. به نظرم کادر فنی زنیت بیش از هر چیز باید تقویت خط دروازه را مورد توجه قرار دهد.

رئیس پیشین باشگاه اسپارتاک مسکو سپس با اشاره به خط حمله زنیت سن‌پترزبورگ اظهار داشت:  زنیت در خط حمله نیازی به تقویت ندارد زیرا سردار آزمون و آرتم جیوبا را می‌بینیم. سرمربی زنیت می‌تواند از این 2 مهاجم در شرایط‌های مختلفی استفاده کند. جیوبا نشان داد که می‌تواند به عنوان مهاجم دوم بسیار موثرتر عمل کند. به نظرم دلیلی وجود ندارد که زنیت بخواهد با وجود سردار آزمون و آرتم جیوبا در خط حمله خود را برای لیگ قهرمانان اروپا تقویت کند، البته اکنون پیدا کردن یک مهاجم خوب بسیار هزینه‌بر است و بعید می‌دانیم سران زنیت بخواهند دست به چنین کاری بزنند.

4344