همسر ایکاردی روی جلد اکیپ: بلوند اتمی!

همسر ایکاردی روی جلد اکیپ: بلوند اتمی!

سایت رسمی فوتبالی - واندا نارا همسر ایکاردی پس از یک سفر کاری به تایلند در حال حاضر به میلان برگشته است. نشریه معتبر اکیپ امروز از تصویر واندا روی جلد خود استفاده کرده است.

به گزارش فوتبالی، واندا در مصاحبه ای در مورد شروع رابطه اش با ایکاردی و شرایط این بازیکن صحبت کرده است. واندا که وکالت همسرش را هم به عهده دارد ، می گوید که برخی از او انتقاد می کنند چرا که انتقاد از او ساده ترین کار است. نشریه اکیپ تیتر "بلوند اتمی" که نام یک فیلم است را برای توصیف این ایجنت مورد استفاده قرار داده است.

در سالهای اخیر واندا نه تنها به خاطر فعالیتش در حوزه مدلینگ بلکه به عنوان یک شخصیت جنجالی در حوزه فوتبال خودش را به شهرت رسانده است. او بیش از پنج میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و یکی از سرشناس ترین زنان دنیای ورزش است که فقط روندا روسی (کشتی کچ کار) با 12.4 میلیون ، سرنا ویلیامز (تنیسور) با 11 میلیون و الکس مورگان (فوتبالیست) با 5.8 میلیون دنبال کننده بالاتر از او هستند. 

طلاق جنجالی واندا از دیگر بازیکن فوتبال یعنی ماکسی لوپز و ازدواجش با مائورو ایکاردی یکی از جنجالی ترین اتفاقات سالهای اخیر بوده است. واندا در مصاحبه با اکیپ گفت:"وقتی طلاق گرفتم 26 ساله بودم. در سیسیل بودم و دو بچه کوچک داشتم. با مائورو آشنا شدم.با وجود آن که شش سال کمتر از من داشت از همان ابتدا گفت که قصد بازی کردن با من را ندارد و هدفش یک ارتباط جدی است."

واندا و مائورو از ازدواج با همدیگر دو فرزند به نامهای فرانچسکا و ایزابلا را دارند. واندا در این باره که چرا وکالت مهاجم اینتر را پذیرفته هم توضیح داد:"هر از گاهی با من صحبت می کرد و از من در تصمیم هایش مشورت می گرفت. در نهایت از من خواست که وکالتش را به عهده بگیرم. می دانست که چون همسرش هستم، قطعا به دنبال درآمدزایی از او نخواهم بود و با بقیه فرق دارم. می توانستم در خانه بمانم و کاری انجام ندهم اما در این صورت نمی توانستم الگوی خوبی برای بچه هایم باشم. چرا از من انتقاد می کنند؟ چون ساده ترین کار همین است."