بیرانوند در رم؟ به این دلایل تکذیب می‎شود

بیرانوند در رم؟ به این دلایل تکذیب می‎شود

وبسایت رسمی فوتبالی – شایعه حضور علیرضا بیرانوند در باشگاه رم ایتالیا تکذیب شد.

به گزارش فوتبالی،  این اولین باری نیست که شایعه حضور بیرانوند در باشگاه سرشناس ایتالیایی منتشر شده و بعد از جام جهانی بود که خبر پیشنهاد رمی‎ها به گلر تیم ملی بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی پیدا کرد منتهی بعد از زمانی مشخص شد که این خبر، در حد یک شایعه بوده است.

طی چند ماه گذشته بارها و بارها اخباری در زمینه لژیونر شدن بیرانوند روی خروجی رسانه‎ها قرار گرفته و از ترکیه و بلژیک و حتی کره به عنوان مقصد احتمالی علی بیران نام برده شد.

داستان لژیونر شدن بیرانوند، اما از دیروز وارد فاز جدیدی شد. بعد از آنکه بازیکنان تیم ملی زیر یکی از پستهای بیرانوند، به او تبریک گفتند، گمانه‎زنی ها درباره دلیل این تبریک استارت خورد. عده‎ای می‎گفتند گلر تیم ملی پدر شده و عده‎ای از مشخص شدن تیم جدید او نام بردند.

در چنین شرایطی از دیشب این شایعه مطرح شده که باشگاه رم خواهان بیرانوند است و احتمال حضور بیرانوند در سری A وجود دارد. خبری که خیلی زود مشخص شد واقعی نبوده است.

جدا از آنکه مدیر برنامه‎های بیرانوند خبر پیشنهاد رم به گلر قرمزها را تکذیب کرده و گفته باشگاه ایتالیایی پیشنهادی به علیرضا نداده، رم نمی‎تواند مقصد بیرانوند باشد چرا که گلر تیم ملی سوئد دروازه‎بان اصلی این باشگاه است و علی بیران هم به دنبال حضور در تیمی است که بتواند در آن بازی کند و گلر ذخیره نباشد. این نکته را هم باید در نظر داشت که رم گلر دوم هم دارد و قطعا بیرانوند حاضر نیست به عنوان گلر سوم راهی باشگاه بزرگ ایتالیایی شود.

از طرف دیگر، از آنجایی که بیرانوند در صورت لژیونر شدن باید 600 هزار – و به روایتی 700 هزار دلار – به پرسپولیس برای صدور رضایتنامه‎اش پرداخت کند، پیشنهاداتی را بررسی خواهد کرد که به لحاظ مالی هم به صرفه باشد.

آخرین نکته‎ای که باید به آن اشاره کنیم ماجرای تبریک گفتن ملی پوشان به بیرانوند بوده که طبق شنیده‎های خبرنگار فوتبالی، فقط یک شوخی بوده و هیچ ارتباطی به شایعه پیشنهاد رم به گلر تیم ملی نداشته است.

 1984