پیغام عجیب گرت بیل: نمی‌خواهم از رئال مادرید بروم!

پیغام عجیب گرت بیل: نمی‌خواهم از رئال مادرید بروم!

سایت رسمی فوتبالی - گرت بیل می خواهد در رئال مادرید بماند. با وجود آن که زیدان به بازیکن ولزی اعلام کرده که روی او حساب نمی کند اما  نظر این بازیکن متفاوت است. 

 به گزارش فوتبالی، جاناتان بارنت وکیل گرت بیل به باشگاه اعلام کرده است که بازیکن ولزی می خواهد بماند. خود این بازیکن هم قبل از ملحق شدن به اردوی تیم ملی ولز شخصا با مدیران رئال دیدار کرده و به آنها اعلام کرده که هیچ برنامه ای برای جدایی ندارد.

گرت بیل می خواهد فصل آینده در رئال مادرید بماند. با وجود آن که زیدان روی او حساب نمی کند، اما این بازیکن نظرش تغییر نکرده است و هیچ برنامه ای برای جدایی ندارد. او سه فصل دیگر با رئال قرارداد دارد و انتظار دارد که تا پایان قراردادش در رئال بماند. 

رئال مادرید از تصمیم بیل به شدت شگفت زده شده است. زیدان با فرصت ندادن به بیل در سه بازی آخر نشان داد که به هیچ وجه او را نمی خواهد. در حال حاضر مشکل اصلی این است که هیچ تیمی حاضر نیست که به بیل دستمزد نجومی فعلی او که سالی 17 میلیون یورو است را بپردازد. بیل می داند که هیچ باشگاهی حاضر نیست چنین دستمزدی را به او بپردازد و به همین خاطر ترجیح می دهد به پیشنهادها گوش ندهد.

رئال مادرید پس از خرید هازارد، یوویچ و رودریگو در خط حمله عملا می خواهد ترکیب تیمش را در فاز هجومی بازسازی کند. در حال حاضر نه تنها بیل بلکه باید چهره هایی نظیر لوکاس وازکز و براهیم دیاز نیز تیم می روند.