صیادمنش: از کادر تیم ملی برای اعتمادشان تشکر می کنم/ امیدوارم استقلال سال آینده قهرمان شود

صیادمنش: از کادر تیم ملی برای اعتمادشان تشکر می کنم/ امیدوارم استقلال سال آینده قهرمان شود

وب سایت رسمی فوتبالی- اللهیار صیادمنش پس از گلزنی مقابل سوریه از کادر فنی تیم ملی برای اینکه به او اعتماد کردند تشکر کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، اللهيار ‌صيادمنش ‌در ‌نخستين ‌بازی ‌ملی‌اش ‌موفق ‌به‌ گلزنی ‌شد ‌تا ‌قدم ‌در ‌راه ‌بازيکنانی ‌مانند ‌سردار ‌آزمون ‌و‌ علی ‌دايی ‌بگذارد.‌ مهاجم ‌فصل ‌آينده ‌تيم ‌فنر باغچه ‌که‌ از ‌سوی ‌مارك ‌ويلموتس ‌به ‌اردوی ‌تيم‌ملی ‌بزرگسالان‌ دعوت ‌شد ‌در ‌دقيقه ‌79 ‌بازی ‌با ‌سوريه ‌به ‌ميدان ‌رفت ‌و‌ موفق ‌شد ‌در ‌دقيقه ‌88 ‌گل ‌پنجم ‌تيم ‌ملی ‌و ‌اول ‌خودش‌ را ‌به ‌ثمر ‌برساند.‌ صيادمنش ‌روز ‌گذشته ‌در ‌گفت ‌و گويی که ‌انجام ‌داد،‌ درباره‌ اين ‌ديدار،‌ گل ‌اول‌ ملی ‌اش ‌و ‌موضوع ‌مصدوميتش ‌که ‌اين ‌روزها ‌سوژه ‌رسانه‌های‌ طرفداران ‌استقلال ‌شده،‌ حرف ‌زد.‌

‌‌بازی ‌با ‌سوريه ‌چطور ‌بود؟
شكر خدا خيلی خوب ظاهر شديم و توانستيم يك برد روحيه بخش به دست بياوريم.

‌‌درست ‌است ‌که ‌سوريه ‌همه ‌نفرات ‌اصلی ‌اش ‌را ‌نداشت؟
به هر حال سوريه هميشه تيم خوبی بوده و در سال های اخير نيز بازی های خوبی روبه روی تيم ملی ما انجام داده است.

‌‌‌چه ‌شد ‌که ‌به ‌ميدان ‌رفتی ‌و ‌گل ‌هم ‌زدی؟
پيش تر هم گفته بودم بابت دعوت شدنم به اردوی تيم ملی انگيزه زيادی پيدا كرده بودم. در روزهای قبل از بازی هم خيلی با انرژی در تمرينات شركت می كردم و روی نيمكت هم مترصد يك فرصت بودم. شكر خدا سرمربی جديد تيم ملی هم به من اعتماد كرد و به بازی رفتم.
 
‌‌‌گل ‌خوبی ‌زدی!‌ با ‌چه ‌هدفی ‌به ‌زمين‌ رفتی؟

كادر فنی از من خواست بار تهاجمی تيم را بيشتر كنم و فشار را روی مدافعان حريف افزايش بدهم. شكر خدا آقا احسان (حاج صفی) هم ارسال خيلی دقيقی داشت و من هم توپ را درون دروازه زدم. واقعاً از اعتمادی كه آقايان ويلموتس و وحيد هاشميان به من داشتند ممنونم و اميدوارم توانسته باشم پاسخ درستی به اعتمادشان بدهم.

‌‌‌چطور ‌بعد ‌از ‌گل ‌سمت ‌ويلموتس ‌نرفتی؟

شايد باور نكنيد ولی اصلا حواسم نبود. بعد از گل سمت حاج صفی رفتم تا از او تشكر كنم. از طرفی هم خيلی خوشحال بودم و در پوست خودم نمی گنجيدم. البته من در لباس ديگر تيم های ايران گلزنی كرده بودم ولی انگار گلزنی با لباس تيم بزرگسالان با بقيه فرق داشت.

‌‌‌گلت ‌را ‌هم ‌به ‌کسی ‌تقديم ‌کردی؟
نه! اما حالا اين گل را به پدر و مادرم تقديم می كنم كه برای رسيدن من به اين جايگاه خيلی تلاش كردند و دوست دارم از اين طريق به نوعی از محبت هايشان قدردانی كنم.

‌‌‌ويلموتس ‌حرفی ‌نزد؟

به هر حال همه اعضای كادر فنی از نتيجه راضی بودند و اعضای كادر فنی هم به من خسته نباشيد گفتند. كلا همه بزرگترهای تيم به من لطف داشتند.

‌‌‌کار ‌با ‌ويلموتس ‌چطور ‌است؟
او مربی با دانش و بسيار دقيقی است. آقای هاشميان هم خيلی در شناسايی بازيكنان به آقای ويلموتس كمك می كند. در كل فكر می كنم كادر جديد تيم ملی انسجام عالی دارد.

‌‌بازی ‌با ‌کره ‌جنوبی ‌را ‌چطور ‌پيش‌بينی ‌می ‌کنی؟
قطعاً بازی آسانی نيست ولی همه می دانند در ديدارهای تداركاتی نتيجه خيلی اهميت ندارد و بيشتر مهم اين است كه سرمربی جديد تيم ملی بازيكنان و سبك بازی تيم ملی را ببيند و با آن آشنا شود.

‌‌‌از ‌استقلال ‌و‌ تغييرات ‌کادر ‌فنی ‌اش ‌خبر ‌داری؟

تا حدودی در جريان هستم. اميدوارم هر اتفاقی برای استقلال می افتد در نهايت به سود اين تيم باشد. خدا كند استقلال فصل بعد قهرمان شود تا هوادارانش خوشحال شوند.

4344