دی بروینه: تا4 ، 5 روز دیگر منتظر خبری درمورد هازارد نباشید

دی بروینه: تا4 ، 5 روز دیگر منتظر خبری درمورد هازارد نباشید

سایت رسمی فوتبالی- کوین دی بروینه، ستاره 27 ساله و بلژیکی منچسترسیتی این روزها در اردوی تیم ملی کشورش در کنار ادن هازارد به سر می برد. او حالا در صحبتهایی اعلام کرده که تا پایان وقفه برگزاری بازیهای ملی، خبری درمورد آینده ادن هازارد منتشر نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، اگرچه رسانه های خبری ازتوافق قطعی و نهایی دو باشگاه چلسی و رئال مادرید برسر انتقال هازارد به پایتخت اسپانیا به گوش می رسد، ولی طبق گفته کوین دی بروینه باید چند روزی منتظر باشیم تا خبر رسمی دراین باره منتشر شود.

دی بروینه 27 ساله قبل از مصاف تیم ملی بلژیک مقابل قزاقستان در مرحله مقدماتی یورو 2020 با خبرنگاران گفتگو کرد که دراینجا می توانید گزیده ای از صحبتهای او را مطالعه کنید:

*تعطیلات کوتاه بین پایان فصل و بازیهای ملی: سه هفته استراحت کردن اصلا خوب نیست؛ بعد از اتمام فصل حالا دو بازی ملی در فاصله زمانی کوتاهی پیش رو داریم. باید اطمینان حاصل کنیم که در این بازیهای ملی و در اردوهای آماده سازی دچار مصدومیت نشویم.

*ناامیدی از قرارنگرفتن در جمع 4تیم نهایی لیگ ملتهای اروپا: لیگ ملتهای اروپا تورنمنت دیگری است که بازیهای دوستانه کمتر شوند و بعید می دانم که حتی بازی فینال آن را تماشا کنم.

*آینده هازارد: ادن هازارد این هفته هم مثل همیشه بود. ما بازیکنانی حرفه ای هستیم و می دانیم که شغلمان چیست و نقل و انتقالات در کارنامه ورزشی مان چگونه خواهد بود. ادن شرایط خوبی دارد و می داند که در پنج روز آینده چه کارهایی باید انجام دهد و بعد از آن تعطیلات همه ما آغاز خواهد شد. این اولین و آخرین نقل و انتقال تابستان امسال نخواهدبود. همه ما او را در مسیر انتقال به فوتبال اسپانیا می بینیم. بعد از اردوهای ملی، زمان کافی خواهد داشت تا تمام ابهاماتی که در جریان انتقالش از چلسی به رئال وجود دارد را برطرف کند. اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد هم مطمئنم که در چهار یا پنج روز آتی اتفاقی رخ نخواهد داد. حالا که همه او را زیرذره بین دارند، چرا باید ریسک کند و خیلی سریع به اسپانیا برود؟ بعد از برگزاری دو بازی ملی، ادن هازارد زمان کافی برای سفر کردن به اسپانیارا خواهد داشت. این فرصت در حقیقت مزد تلاشها و زحمتهای اوست و  اگر اینطورنبود، رئالی ها به سراغ ادن نمی آمدند

*احتمال فتح توپ طلا توسط هازارد: هازارد شانس زیادی برای فتح توپ طلا ندارد. درست است که انتقالش به رئال مادرید و نام رئال ممکن است نقش آفرین باشد ولی او همچنان همان بازیکن بزرگ همیشه است.

*شوخی با هازارد در اینستاگرام: ما نگران این موضوع نیستیم. زمانی که من به سیتی رفتم، سه ماهی درگیر این قضیه بودم ولی هرروز تمرین می کردم و منتظر لحظه ای بودم که انتقالم نهایی شود. این شرایطی است که حالا برای هازارد پیش آمده.می دانم الان بازیهای زیادی نیست و شما خبرنگاران فرصت بیشتری دارید که تمرکزتان را برروی ماجرای هازارد قرار دهید. این سوژه و داستان روز فوتبال است ولی درنهایت آن اتفاقی که باید بیفتد، می افتد. 

*قدرت لیدری هازارد: نمی دانم که آیا او قادر خواهد بود که تبدیل به یک لیدر بزرگ در رئال مادرید شود یا خیر. باید دید. چون تو می توانی 10 سال در یک تیم لیدر باشی و بعد به تیم جدیدی بروی و همه چیز برایت کاملا متفاوت پیش برود

6363