دپای: مورینیو در یونایتد مرا ذله و کلافه کرده بود

دپای: مورینیو در یونایتد مرا ذله و کلافه کرده بود

سایت رسمی فوتبالی- ممفیس دپای ستاره جوان دنیای فوتبال در طول دوران حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت مربیگری منچستریونایتد، ارتباط خوبی بااین سرمربی پرتغالی نداشت. این بازیکن هلندی حالا کتاب بیوگرافی اش را منتشر کرده و در جریان آن به تشریح دوران حضورش زیرنظر آقای خاص پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، دپای در کتاب بیوگرافی اش به نام قلب شیر، به مرور دوران قبل از حضور مورینیو در یونایتد پرداخته و نوشته:« اگر به قبل نگاه کنیم، فان خال، سرمربی سابق یونایتد دلایل قابل قبول و خوبی برای نیمکت نشین کردن من داشت. زمانی که مورینیو به یونایتد آمد، من اعتماد به نفس زیادی حس می کردم و در سطح به مراتب بالاتری تمرین می کردم ولی هیچ تغییری در شرایط من حاصل نشد و این درحالی بود که تمام توانم را در تمرینات تیم به کار می گرفتم.»

دپای هلندی در ادامه تشریح روزهای سختی که زیرنظر مورینیو سپری کرده بود نوشته:« حتی بازیکنانی مثل زلاتان ایبراهیموویچ، پوگبا وکریک می پرسیدند که چطور ممکن است که به من هیچ فرصتی داده نشود. مورینیو به من می گفت که از عملکردم راضی است ولی هرگز به من فرصت بازی کردن نمی داد. در آن زمان حسابی کلافه و عصبی شده بودم. بعد از جلسات تمرین به خانه می رفتم و دوست نداشتم کسی را ببینم. دوره بدی را پشت سر می گذاشتم و اوضاع هرروز بدتر می شد.»

این درحالی بود که او به رغم شرایط خوبی که در منچسترداشت، دراین تیم احساس خوشبختی نمی کرد:« اگر از بیرون به شرایط نگاه می کردم، زندگی خوبی داشتم. در یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا بازی می کردم و خانه استخردار زیبایی داشتم. دوستم جیجی معمولا به دیدنم می آمد و پشت یک اتومبیل رولز رویس می نشستم ولی احساس خوشبختی نمی کردم.»

دپای ادامه داد:« گاهی وقتها ناامیدی در زندگی باعث می شود که منفجر شوم ؛ احساس خشم مطلق؛ یک روز در خانه صمیمی ترین دوستم را کتک زدم. البته خیلی سریع شرمنده شدم. همانجا بود که به خودم آمدم و از رفتار خودم حیرت کردم.»

6363