ساخت آویز 75هزار یورویی جام جهانی برای ستاره فرانسوی

ساخت آویز 75هزار یورویی جام جهانی برای ستاره فرانسوی

سایت رسمی فوتبالی- جواهرسازی Gabriel 'The jeweler'که مشتریان سرشناس و معروفی دارد، حالا تصویری از ساخته جدیدش را منتشر کرده است. 

به گزارش فوتبالی، گویا لوکاس ارناندز، مدافع تیم ملی فرانسه که از اتلتیکومادرید به بایرن مونیخ پیوسته، به این جواهرسازی سفارش داده تا آویزی مشابه جام جهانی را برایش بسازد و حالا این جواهرسازی، سفارش را آماده کرده و تصاویری از آن را منتشر نموده است. طبق گزارش منتشره در وب سایت آمریکایی TMZ Sports ارناندز برای این آویز 75 هزار یورو پرداخت کرده است واین گردنبند در حقیقت یک زنجیر و یک آویز به شکل جام جهانی فوتبال است.

این آویز از طلای سفید و با استفاده ازتکه های برلیان ساخته شده است. دو زنجیر که برروی آنها نیز برلیان قرار داده شده، به این آویز متصل هستند.

قهرمانی تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه، قطعا یکی از بزرگترین افتخارات شاگردان دشان و از جمله بزرگترین رویاهای هرفوتبالیستی است. حالا هم لوکاس ارناندس بدین شکل قصد دارد تا این خاطره را برای همیشه در ذهنش حفظ کند. البته پیش از او آنتوان گریزمن و پل پوگبا هم این کار را کرده بودند و با ساخت زیورآلاتی که یادآور قهرمانی فرانسه در جام جهانی است، این قهرمانی را به شکل دیگری برای خودشان به تصویر کشیده بودند.

این جواهرسازی مشتریان متعددی درتیم ملی فرانسه از جمله عثمان دمبله ، بنجامین مندی و آیمریک لاپورت نیز دارد. 

درپشت آویز این گردنبند عبارت "قهرمان دنیا" و نام "لوکاس ارناندز" نقش بسته است. او در جام جهانی 2018 روسیه یکی از مهره های ثابت تیم ملی فرانسه در سمت چپ بود و عملکرد خوبش در جام جهانی و البته اتلتیکومادرید باعث شد تا به عنوان گران قیمت ترین فروش تاریخ باشگاه اتلتیکو، با قراردادی 80 میلیون یورویی به بایرن منتقل شود. به علاوه فروش80 میلیون یورویی ارناندز باعث شد تا او با سبقت از فان دایک، گران قیمت ترین دفاع دنیای فوتبال لقب بگیرد.

سه شنبه گذشته، لوکاس ارناندز و سایر بازیکنان تیم ملی فرانسه برترین نشان افتخار کشورشان را از امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه دریافت کردند.

6363