پیغام امباپه به نیمار: برادرم، می دانستم حضور درکوپا آمه ریکا چقدر برایت مهم بود

پیغام امباپه به نیمار: برادرم، می دانستم حضور درکوپا آمه ریکا چقدر برایت مهم بود

سایت رسمی فوتبالی- کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن روز پنجشنبه پیغامی حمایتی را برای نیمار هم تیمی اش در باشگاه پاریسی منتشر کرد. این درحالی است که در جریان دیدار دوستانه تیم ملی برزیل مقابل قطر در شهر برزیلیا نیمار دچار مصدومیت شد و حالا مشخص شده که او قادر به همراهی سلسائو در رقابتهای کوپا آمه ریکا نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی بعد از انتشار این خبر بود که امباپه با انتشار پیغامی در توئیتر همراه با پرچم کشورهای فرانسه و برزیل نوشته:« خبری ناراحت کننده برای تو برادرم. می دانستم که حضوردراین تورنمنت چقدر برایت مهم است ولی تو قوی تر بازخواهی گشت. لبخندت را حفظ کن. همیشه قوی خواهی بود.»

کنفدراسیون فوتبال برزیل اخیرا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که به دلیل مصدومیت قوزک پای راست نیمار در بازی روز چهارشنبه مقابل قطر، تستهای پزشکی تکمیلی برروی پای نیمار انجام خواهد شد و درنهایت اعلام گردید که لیگامنت قوزک  پای راست نیمار پاره شده است. البته طبق پیش بینی ها با توجه به شدت مصدومیت نیمار، او شرایط فیزیکی و زمان کافی برای بازیابی از بند مصدومیت درراستای حضور درکوپا آمه ریکا را نخواهد داشت.

ساعاتی قبل از مصدومیت نیمار ، کنفدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد که به این بازیکن اجازه می دهد تا درزمانهای مشخص برای حضور در جلسات قضایی در دفاع از خودش دربرابر اتهام تجاوز اردوی تیم ملی کشورش را ترک کند و تیته، سرمربی تیم ملی برزیل و فیلیپه کوتینیو هم تیمی نیمار در سلسائو نیز از او دفاع کردند.

اخیرا مدلی برزیلی به نام ناژیلا ترینداده مندس ، نیمار را متهم به تجاوز کرده و همین دردسر بزرگی را برای این ستاره برزیلی ایجاد کرده است.

6363