انتقاد شدید از هواداران انگلیسی در پرتغال

انتقاد شدید از هواداران انگلیسی در پرتغال

وب سایت رسمی فوتبالی- اقدامات هواداران انگلیسی که برای تماشای دیدار تیم ملی این کشور و هلند در نیمه‌نهایی لیگ ملتهای یوفا به پرتغال سفر کرده اند، با انتقاد تند پلیس بریتانیا روبرو شد. 

به گزارش فوتبالی، تیم ملی انگلیس امشب در نیمه‌نهایی لیگ ملتهای یوفا در شهر پورتوی پرتغال به مصاف هلند می‌رود و عده زیادی از هواداران انگلیسی برای تماشای این بازی به پرتغال سفر کرده‌اند. اما اقدامات هواداران انگلیسی در پورتو که به مشکلاتی در این شهر دامن زده است با انتقاد تند پلیس بریتانیا مواجه شد که این اقدامات را غیر قابل قبول خواند.

روز سه‌شنبه عده‌ای از هواداران انگلیسی در شهر پورتو با عده‌ای هواداران پرتغالی درگیر شدند و پلیس ضدشورش پرتقال مجبور به مداخله و درگیری با این هواداران شد. هواداران پرتغالی برای تماشای دیدار تیم ملی کشورشان مقابل سوئیس که با پیروزی 3-1 پرتغالی‌ها به پایان رسید در یک فن‌زون جمع شده بودند که با حمله هواداران انگلیسی مواجه شدند.

بعد از این اتفاق، رئیس پلیس فوتبال انگلیس با انتقاد از رفتار هواداران انگلیسی گفت:" امشب پلیس پرتغال مجبور شد علیه تعدادی از هواداران انگلیسی که در میدان اصلی شهر پورتو تجمع کرده بودند از نیروهای ضدشورش استفاده کند. گفته می‌شود این گروه از هواداران انگلیسی به سمت هواداران پرتغال که در حال تماشای بازی تیم ملی کشورشان بوده‌اند بطری پرتاب کرده‌اند".رئیس پلیس فوتبال انگلیس در ادامه گفت:" این دومین درگیری و بی‌انضباطی‌ای است که در پورتو اتفاق می‌افتد. این رفتار کاملاً غیر قابل قبول است و به هیچ وجه پذیرفته نخواهد شد". 

4344