نیمار به دلیل مصدومیت کوپا آمریکا را از دست داد

نیمار به دلیل مصدومیت کوپا آمریکا را از دست داد

سایت رسمی فوتبالی - نیمار به دلیل مصدومیت از ناحیه لگامنت مچ پا در دیدار دوستانه برابر قطر که چهارشنبه شب برگزار شد، قادر به همراهی تیم ملی برزیل در کوپا آمریکا 2019 نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 27 ساله در دقیقه 20 بازی شب گذشته که با پیروزی 2 - 0 برزیل همراه بود، دچار مصدومیت شد. فدراسیون فوتبال برزیل با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: " پس از پیچ خوردگی مچ پای راست نیمار در جریان دیدار برابر قطر، شرایط نیمار با بررسی و انجام تست های مختلف سنجیده شد و پارگی لگامنت مچ او تایید می شود. نیمار به دلیل جدی بودن این مصدومیت شرایط جسمانی مناسب و زمان کافی برای ریکاوری و حضور در کوپا آمریکا برزیل 2019 را در اختیار نخواهد داشت. "

برزیل که میزبان رقابت هاست در تاریخ 24 خرداد اولین بازی این تورنمنت را برابر بولیوی آغاز خواهد کرد و آخرین بازی نیز 21 روز بعد در ورزشگاه ماراکانا در ریو انجام خواهد شد. نیمار از سال 2014 تا به حال چندین مصدومیت را تجربه کرده که در جدی ترین آنها به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر دیدار نیمه نهایی جام جهانی برابر آلمان را از دست داد. مهاجم سابق بارسلونا همچنین در ماه های منتهی به جام جهانی 2018 نیز مصدوم بود و چندین ماه آخر در لیگ سال جاری فرانسه را نیز به همین دلیل از دست داد. 

1070