مدیر برنامه بوفون: او هنوز تصمیم برای بازنشستگی ندارد

مدیر برنامه بوفون: او هنوز تصمیم برای بازنشستگی ندارد

سایت رسمی فوتبالی - مدیر برنامه جان لوییجی بوفون پس از جدایی از پاری سن ژرمن مدعی شد که این دروازه بان هنوز تصمیم برای خداحافظی از دنیای فوتبال نگرفته است. 

به گزارش فوتبالی، دروازه بان سابق تیم ملی ایتالیا روز گذشته اعلام کرد که پیشنهاد تمدید قراردادی از سوی پاری سن ژرمن دریافت کرده اما تصمیم گرفته از آن صرف نظر کند چرا که تنها پس از حضور یک ساله در فوتبال فرانسه قصد دارد بار دیگر به ایتالیا بازگردد. سیلوانو مارتینا در گفتگو با یک سایت خبری ایتالیایی در این باره اظهار داشت: " جیجی دست از بازی کردن برنمی دارد و تصمیمی برای بازنشستگی ندارد. او روز گذشته با مدیران پی اس جی دیدار کرد و ما تصمیم گرفتیم که جدایی بهترین راه است. حالا بازیکن من قصد دارد دو روز استراحت کند و با خانواده خود درباره آینده مشورت کند. پس از اعلام جدایی ما توسط تماس های تلفنی بمباران شدیم اما او هنوز تصمیمی نگرفته است. دریافت این حجم از علاقه و توجه لذتبخش است. "

بعضی مدعی شده اند که پارما می تواند گزینه خوبی برای بازگشت بوفون باشد اما مارتینا گزینه های دیگری را نیز مطرح کرد. او در ادامه گفت: " جیجی به جز یووه که شکی در آن نیست، به تیم هایی مانند کارارس، جنووا و لاتزیو نیز علاقمند است. "

1070