صحبتهای پاتوسی با منشا: دوست دارم در استقلال بمانم اما پولم را می خواهم!

صحبتهای پاتوسی با منشا: دوست دارم در استقلال بمانم اما پولم را می خواهم!

وب سایت رسمی فوتبالی- هافبک آفریقایی استقلال در مکالمه ای که با منشا داشته به او خبر داده اگر مطالباتش پرداخت نشود، ممکن است جدایی به سرش بزند.

به گزارش سایت فوتبالی، باشگاه استقلال برای فصل آینده با ایسما و منشا قطع همکاری کرد و البته کمتر کسی فکر می کرد که این باشگاه به فکر حفظ پاتوسی نباشد اما استوری های پاتوسی و مدیربرنامه هایش طرفداران استقلال را نگران کرده است.
البته استقلال قرارداد سفت و محکمی با پاتوسی بسته اما بی پولی، می تواند بند فسخ قرارداد را فعال کند. بندی که البته می تواند برای استقلال یک میلیون و پانصد هزار دلار سود هم داشته باشد اما ترجیح استقلال این است که پاتوسی را حفظ کند. البته پاتوسی بیش از دو ماه است پول نگرفته و همین ماجرا باعث شده او استوری های جدایی منتشر کند.
پاتوسی در صحبت‌هایی که با منشا در حین خداحافظی منشا با خودش داشته به او گفته است دوست دارد در استقلال بماند اما پولش را می خواهد. پاتوسی گفته پیشنهادهای خوبی هم از چند باشگاه داشته و دارد اما به جهت علاقه به طرفداران استقلال دوست دارد در صورت تامین خواسته هایش در استقلال بماند. هر چند با قهرمان نشدن استقلال او به شدت از نظر روحی ناراحت است و نیم فصل فوتبالی خوبی نداشته چون استقلال قهرمان نشده است.
در هر حال مدیربرنامه های پاتوسی چند پیشنهاد از کشورهای عربی را به او داده است اما بند قرارداد پاتوسی مانع از حضور او در آن تیم هاست مگر آنکه هزینه فسخ قرارداد را بدهد. اگر باشگاه استقلال، حقوق معوقه پاتوسی را بدهد می تواند به حفظ او امیدوار باشد. ماجرای پرسپولیس و برانکو هم مشابهت خاصی به ماجرای پاتوسی و استقلال دارد.
بحران ارز فوتبال ایران را فراگرفته است و تیم های دولتی استقلال و پرسپولیس در میان این بحران ها قرار دارند.

4344