اینتر به دنبال یک معاوضه عجیب در مورد ایکاردی

اینتر به دنبال یک معاوضه عجیب در مورد ایکاردی

وب سایت رسمی فوتبالی- به نظر می رسد دوران حضور مائورو ایکاردی، گلزن 26 ساله اینتر در ایتالیا رو به پایان است. 

به گزارش فوتبالی، با انتصاب آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید اینتر، همه در انتظار آن بودند که تصمیم سرمربی جدید ایتالیایی را در مورد ایکاردی بدانند و گاتزتا مدعی شد کونته نیز علاقه ای به حفظ کاپیتان سابق اینتر ندارد و وی به سمت درهای خروجی باشگاه هدایت شده است.

اما کونته قصد دارد شرایط معاوضه ایکاردی با آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی اتلتیکومادرید را در تابستان پیش رو فراهم کند. کونته در سال دوم حضور در چلسی تجربه کار کردن با موراتا را در کارنامه دارد و اگرچه این بازیکن نمایش چندان موفقی در این فصل نداشت، اما به نظر می رسد کونته دوباره علاقه دارد موراتا را در رختکن خود در اختیار داشته باشد.

بعید است دیگو سیمئونه و باشگاه اتلتیکومادرید نیز با این معاوضه مشکلی داشته باشند. با جدایی قطعی آنتوان گریزمان، روخی بلانکوس به دنبال جذب یک مهاجم طراز اول است و ایکاردی می تواند بهترین گزینه برای تقویت خط حمله اتلتیکومادرید برای فصل بعد باشد.

اینتر ابتدا علاقمند به معاوضه ایکاردی با پائولو دیبالا بود اما باشگاه یوونتوس نه تنها تمایلی به از دست دادن ستاره آرژانتینی خود ندارد، بلکه دلیلی نمی بیند رقیب خود را در حل ماجرای بحران ایکاردی کمک کند و بدین ترتیب شانس معاوضه بین این دو باشگاه در ایتالیا پایین است.


4344