ستاره ملی پوش تاتنهام و تردید در مورد آینده

ستاره ملی پوش تاتنهام و تردید در مورد آینده

وب سایت رسمی فوتبالی- کِیران تریپیه، مدافع تاتنهام می‌گوید ترجیح می‌دهد در لیگ برتر انگلیس به بازی‌اش ادامه دهد اما حاضر نشد ادامه حضورش در این باشگاه را تضمین کند. 

به گزارش فوتبالی، کِیران تریپیه که مورد توجه باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد، یوونتوس، ناپولی و اتلتیکومادرید قرار دارد، می‌گوید ترجیح می‌دهد فوتبالش را در انگلیس ادامه دهد. این مدافع انگلیسی با تاتنهام فصل خوبی را سپری کرد. تاتنهام در لیگ برتر چهارم شد و در فینال لیگ اروپا با شکست از لیورپول، به نایب قهرمانی رضایت داد.

مدافع 28 ساله اسپرز در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی اسپورت» گفت:«می‌خواهم در انگلیس بمانم، اما باید ببینم که چه اتفاقی خواهد افتاد و مهمتر اینکه باشگاه چه می‌خواهد. نمی‌دانم برای آینده حرفه‌ای‌ام چه سرنوشتی رقم خواهد خورد. اکنون زمان ریکاوری از یک فصل سخت و وقت‌گذرانی با خانواده‌ام است.»

 تریپیه که دو سال دیگر از قرارداد فعلی‌اش با تاتنهام باقی مانده ادامه داد:« تاتنهام برای من باشگاه خیلی خوبی در چند سال اخیر بوده؛ اما در حال حاضر سعی می‌کنم از تعطیلات تابستانی لذت ببرم، سپس به تمرینات پیش‌فصل بازگردم و با مدیران باشگاه در مورد آینده حرفه‌ای‌ام صحبت کنیم.

شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای خودم می‌‌خوانم، اما باید بگویم که من در هر بازی، در پیروزی‌ها، در تساوی‌ها و در شکست‌ها همیشه صد درصد توانم را برای تاتنهام به نمایش گذاشته‌ام، بنابراین باید ببینیم که در پیش‌فصل چه اتفاقی خواهد افتاد.»

4344