شاکری: پیوستنم به گل‌گهر صحت ندارد/ اولویتم ماندن در مشهد است

شاکری: پیوستنم به گل‌گهر صحت ندارد/ اولویتم ماندن در مشهد است

وب سایت رسمی فوتبالی- مهاجم تیم پدیده شهر خودرو گفت: اینکه می‌گویند به گل‌گهر سیرجان پیوسته‌ام صحت ندارد و اولویت من ماندن در پدیده شهرخودرو است.

به گزارش فوتبالی، به نقل از فارس، یونس شاکری درخصوص خبر پیوستنش به تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: چنین خبری صحت ندارد و من نمی‌دانم که این خبر چطور منتشر شده است. من به همراه پدیده شهر خودرو و با هدایت یحیی گل محمدی عملکرد خوبی داشتم و توانستیم نتایج خوبی هم بگیریم و خوشبختانه یک اتفاق تاریخی را برای شهر مشهد رقم زدیم اما نمی‌دانم که این اخبار چطور منتشر می‌شود. 

وی ادامه داد: در فصلی که گذشت عملکرد خیلی خوبی داشتم و خوشبختانه علاوه بر گل‌های موثری که برای تیمم زدم باید بگویم که فصل بی‌حاشیه‌ای را سپری کردم و از شرایطی که در تیم دارم راضی هستم. 

شاکری درخصوص اینکه برنامه‌اش برای آینده چیست، گفت: فعلا که لیگ تعطیل شده و من در تعطیلات هستم اما اولویت من برای فصل آ‌ینده ماندن در پدیده شهر خودرو است؛ هرچند که پیشنهاداتی دارم و در فصل نقل و انتقالات این مسائل طبیعی است اما در حال حاضر منتظر جلسه با مسئولان باشگاه هستم تا وضعیتم مشخص شود اما اینکه می‌گویند به گل‌گهر سیرجان پیوسته‌ام صحت ندارد. 

7413