لیپی: اگر به جام جهانی قطر صعود نکنیم از تمام مردم چین عذرخواهی خواهم کرد

لیپی: اگر به جام جهانی قطر صعود نکنیم از تمام مردم چین عذرخواهی خواهم کرد

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال چین با اعلام اینکه این تیم تمام تلاش خود را برای رسیدن به جام جهانی انجام خواهد داد تاکید کرد در صورت عدم موفقیت از تمام مردم این کشور عذرخواهی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، به نقل از تیتان اسپورتس، مارچلو لیپی که بعد از جام ملت‌های آسیا قراردادش با چین به پایان رسیده بود و مدتی به خانه برگشته بود بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده گرفت و حالا وظیفه دارد تا به این کشور در راه رسیدن به جام جهانی قطر کمک کند.

مارچلو لیپی درباره اهداف خود از حضور دوباره در تیم ملی چین گفت: نمی‌دانم به جام جهانی قطر صعود خواهیم کرد یا خیر ولی تمام تلاش خودمان را انجام خواهیم داد. اگر بتوانیم به این هدف برسیم که خیلی خوب است و خوشحال خواهم شد ولی اگر نتوانیم به جام جهانی صعود کنیم از تمام مردم چین عذرخواهی می‌کنم و تمام مردم چین را در آغاز خواهم گرفت و به خانه باز خواهم گشت. فوتبال هم مثل زندگی است. تمام تجربه و شور و اشتیاق خود را به کار خواهیم بست تا به یک هدف برسیم. نتیجه نهایی ممکن است موفقیت و یا شکست باشد. از الان نباید خودمان را درگیر نتیجه نهایی کنیم. باید کار خودمان را پیش ببریم چون زمان زیادی باقی‌مانده است.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: بعد از بازگشت به ایتالیا فهمیدم که حس قدردانی چینی‌ها از من آن قدر است که باید یک افتخار برای این کشور کسب کنم. من اهداف بلندمدت برای تیم ملی چین ندارم و تنها هدف ما رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

7413