سه چهره کلیدی در انتقال صلاح به رئال: کلوپ، مانه و عباس

سه چهره کلیدی در انتقال صلاح به رئال: کلوپ، مانه و عباس

سایت رسمی فوتبالی – رئال مادرید اوضاع محمد صلاح در لیورپول را زیر نظر گرفته است. او در مصاحبه‌ای پس از فتح لیگ قهرمانان اشاره‌ای به ترک لیورپول داشت.

صلاح در تابستان گذشته قراردادش را تا سال 2023 تمدید کرد. به نظر نمی‌رسید که مادرید در تابستان جاری او را بخواهد، اما این مهاجم احتمال جدایی را تکذیب نکرده است و همین باعث شده مادریدی‌ها گوش‌به‌زنگ باشند. همچنین در منچستر و مونیخ هم توجه ویژه‌ای به این حرف‌های او شده است.

سه نفر اصلی در این ماجرا نقش دارند: یورگن کلوپ، که اوایل فصل دعوای مفصلی با صلاح داشت، رامی عباس، ایجنت صلاح، و سادیو مانه، هم‌تیمی و دوست خوب صلاح.

اصلی‌ترین فرد در این میان کلوپ است. پس از دعوایی که این دو داشتند، صلاح حتی تهدید کرد که درخواست جدایی خواهد داد. لیورپول به دنبال فتح لیگ برتر و لیگ قهرمانان بود و دو طرف بر سر آتش‌بس صلح کردند، اما حالا فصل به پایان رسیده و صلاح می‌خواهد اوضاع را بررسی کند.

از سوی دیگر، یکی از دلایل مانه برای ماندن در لیورپول این بود که کنار صلاح بازی کند. این دو نفر دوستان صمیمی هم هستند و لیورپول می‌تواند از این موضوع استفاده کند.

نفر کلیدی سوم هم عباس است. لیورپول فصل گذشته بیشترین مبلغ را در انگلیس به ایجنت‌ها پرداخت (حدود 50 میلیون یورو) ولی مادرید حاضر نیست مبالغ بالایی به این افراد بدهد. یکی از دلایل عدم تمایل رئال به جذب پل پوگبا در سال 2016، حق کمیسیون بسیار بالای مینو رایولا بود. عباس معتمدترین مشاور صلاح است و بر سر حق پخش تصویر او هم مذاکره می‌کند. او از صلاح چهره‌ای تبلیغاتی برای ودافون، اوبر و پپسی ساخته است. نظر این ایجنت کلمبیایی هم تاثیر بسیاری بر آینده صلاح می‌گذارد.

8444